wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 657 of 2.047Volgende

Ik was pas weer beter na een verkoudheid heb ik het sinds gisteren weer. :S Ik ga maar weer aan die vage tabletten die werken :)

Paracetamol?

Paracetamol?

Nee, een of andere vage codeïne spul...

Nederlands Blytes 'beter dan Hyves en Facebook'

AMSTERDAM – Tim van Elsloo is pas zestien jaar maar is er van overtuigd dat hij over een jaar tot honderdduizend leden heeft op zijn nieuwe sociale netwerk Blytes. Hyves en Facebook gaat hij het nakijken geven.

Dat laat Van Elsloo weten aan NU.nl.

Zijn sociale netwerk, Blytes.nl, werd afgelopen week gelanceerd en had vrijdagmiddag zeshonderd leden.

Lees meer http://vl.am/wWf

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Paracetamol?

Nee, een of andere vage codeïne spul...

Dat was een sarcastische opmerking. :P Codeïne is niet zulk fijn spul trouwens, ik zou het niet te lang gebruiken.

Codaïne heb ik ook een tijdje gehad. Schijnt idd wel heftig te zijn.

Maar heb me deze winter goed beschermt met een overdosis vitamine en gezond eten en goed tegen de kou beschermt, niet 1x verkouden geweest!!!

Nou ja, je krijgt in elk geval geen scheurbuik. :P

Ik was heel 2010 niet ziek en toen in 2011 :S Ik ga het ook maar 2 dagen gebruiken. Dan is het zo over.

Nederlands Blytes 'beter dan Hyves en Facebook'

AMSTERDAM – Tim van Elsloo is pas zestien jaar maar is er van overtuigd dat hij over een jaar tot honderdduizend leden heeft op zijn nieuwe sociale netwerk Blytes. Hyves en Facebook gaat hij het nakijken geven.

Dat laat Van Elsloo weten aan NU.nl.

Zijn sociale netwerk, Blytes.nl, werd afgelopen week gelanceerd en had vrijdagmiddag zeshonderd leden.

Lees meer http://vl.am/wWf

Sent from my iPod touch using Tapatalk

tja erg jammer nou dat zijn site al plat ligt.

Precies, ik kom er inderdaad niet op.

Meent hij toch niet serieus dat hij groter word dan hyves? xD

VorigePage 657 of 2.047Volgende