Café de Download
Citaat van los-cuentos op 22 januari 2011, 20:24zo zo, net klaar met een hele middag werk aan PS3
Hij is nu gejailbreakt met enkele backup managers, mooi dynamisch thema en alles werkt
zo zo, net klaar met een hele middag werk aan PS3
Hij is nu gejailbreakt met enkele backup managers, mooi dynamisch thema en alles werkt
Citaat van DukeNPDA op 22 januari 2011, 20:43Bij ons is het So you wanna be Zorro ofzo..
Straks lekker Law Abiding Citizen kijken !
Dat is echt een geweldige film! Voor mij een 5 sterren movie
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Bij ons is het So you wanna be Zorro ofzo..
Straks lekker Law Abiding Citizen kijken !
Dat is echt een geweldige film! Voor mij een 5 sterren movie
Citaat van William op 23 januari 2011, 12:29Aangezien de Facebook filmpjes het niet doen, hier een YouTube filmpje van iemand anders:
Aangezien de Facebook filmpjes het niet doen, hier een YouTube filmpje van iemand anders:
Citaat van Marciej123 op 23 januari 2011, 12:48zo gisteren naar dorpshuis in meteren geweest. Vinzzent en Monique smit kwamen er. En don pierro was er ook
Was bere gezellig!
zo gisteren naar dorpshuis in meteren geweest. Vinzzent en Monique smit kwamen er. En don pierro was er ook Was bere gezellig!
Citaat van DukeNPDA op 23 januari 2011, 14:30Mmm, me zoontje heeft 40c koorts en spuugt. Ziet er dus uit als de buikgriep. Er zielig
de kleine maar goed verzorgen
Mmm, me zoontje heeft 40c koorts en spuugt. Ziet er dus uit als de buikgriep. Er zielig de kleine maar goed verzorgen
Citaat van Tom op 23 januari 2011, 14:51Bah, vervelend... Hopen dat 'ie er weer snel bovenop komt! Maar ja, met kinderen kan het zo snel gaan hè... als jij of ik 40 graden hebt, ben je echt flink ziek en zij kunnen zich dan nog steeds gedragen alsof er helemaal niks aan de hand is.
Bah, vervelend... Hopen dat 'ie er weer snel bovenop komt! Maar ja, met kinderen kan het zo snel gaan hè... als jij of ik 40 graden hebt, ben je echt flink ziek en zij kunnen zich dan nog steeds gedragen alsof er helemaal niks aan de hand is.