Café de Download
Citaat van Wous op 19 januari 2011, 21:44website doet het hier wel hoor
Ja ik heb het al geprobeerd is echt nice, echt leuk om te doen, ik zat alleen beetje moeilijk met een laptop want je moet sturen met de pijltjes en die webcam zit in de laptop en dan zit je snel met je hand voor de cam. maar echt een aanrader
Post samenvoeging: januari 19, 2011, 22:54:23
Even als bewijs dat ie het bij mij doet een eigen screenshot
[verwijderd door de beheerder]
website doet het hier wel hoor
Ja ik heb het al geprobeerd is echt nice, echt leuk om te doen, ik zat alleen beetje moeilijk met een laptop want je moet sturen met de pijltjes en die webcam zit in de laptop en dan zit je snel met je hand voor de cam. maar echt een aanrader
Post samenvoeging: januari 19, 2011, 22:54:23
Even als bewijs dat ie het bij mij doet een eigen screenshot
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Erwin. op 20 januari 2011, 19:03had niets te down heb 2 leuke definities verzonnen van DUKEN:
Download Unpack Keys Enjoy Now
Downloaden Uitpakken Kopieren En Naslagwerk
iemand nog een leuke ?
had niets te down heb 2 leuke definities verzonnen van DUKEN:
Download Unpack Keys Enjoy Now
Downloaden Uitpakken Kopieren En Naslagwerk
iemand nog een leuke ?
Citaat van Freddytje op 20 januari 2011, 22:12Ik hoop t wel, als ik al kom dan
maar ja daar ga ik me nu niet druk over maken ik ga nu slapen en morgen weer om 7 uur op. Met als eerste uur gym. Welke gek verzint dat!?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ik hoop t wel, als ik al kom dan maar ja daar ga ik me nu niet druk over maken ik ga nu slapen en morgen weer om 7 uur op. Met als eerste uur gym. Welke gek verzint dat!?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 20 januari 2011, 22:14Ik neem aan van wel, alleen FM.
Btw ik werk nu met dat nieuwe internet browser, RockMelt ofzo en werkt als een trein! SUPER!
Ik neem aan van wel, alleen FM.
Btw ik werk nu met dat nieuwe internet browser, RockMelt ofzo en werkt als een trein! SUPER!
Citaat van William op 20 januari 2011, 22:17Ik neem aan van wel, alleen FM.
Ik heb daarvan in de beta gezeten. Het is op zich handig, maar ik vind Chrome met extensies toch fijner 😉
Ik neem aan van wel, alleen FM.
Ik heb daarvan in de beta gezeten. Het is op zich handig, maar ik vind Chrome met extensies toch fijner 😉
Citaat van Wous op 21 januari 2011, 09:17Ik had net een informatica toets en toen kwam de vraag; wat is een mac adres.
Kwam er als multiple choice de antwoorden
1. Een adres voor een netwerk kaart
2. Adres van de Macdonalds
En nog een paar andere opties maar ik vond die van de macdonalds wel geniaal (:
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ik had net een informatica toets en toen kwam de vraag; wat is een mac adres.
Kwam er als multiple choice de antwoorden
1. Een adres voor een netwerk kaart
2. Adres van de Macdonalds
En nog een paar andere opties maar ik vond die van de macdonalds wel geniaal (:
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 21 januari 2011, 12:34Haha die 2de is echt geniaal ja
Film als achtergrond
Weet je hoe stijl man!! Jammer dat het geluid het niet doet dan.
Haha die 2de is echt geniaal ja
Film als achtergrond
Weet je hoe stijl man!! Jammer dat het geluid het niet doet dan.
Citaat van Freddytje op 21 januari 2011, 16:39Song opnieuw geupload @ Youtube met wat aanpassingen. Check huiskamer - FL studio topic.
Nu bezig met een nieuwe song
Volgende week komt ze! De zwarte labrador (vrouwtje). De naam? Ja zou je wel willen weten he ^-^
Song opnieuw geupload @ Youtube met wat aanpassingen. Check huiskamer - FL studio topic.
Nu bezig met een nieuwe song
Volgende week komt ze! De zwarte labrador (vrouwtje). De naam? Ja zou je wel willen weten he ^-^