do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 659 of 2.047Volgende

En nu.nl ingebouwd :P Ik denk dat dit het antwoord van Nu.nl is op de overname van Hyves door de Telegraaf. Al kan ik geen goede reden bedenken waarom...

Ik denk dat ik er morgen maar weer verder op moet gaan kijken, heb nu hyves en twitter gekoppeld eraan. Maarja het is niet echt te doen zo met deze snelheid..

Is t de moeite waard om een account te maken? :P

Als die website voldoende leden krijgt en sneller laad en stabieler is als hyves dan stap ik over.

Hyves is in mijn optiek een goedkope facebook rip-off is aangezien het altijd erg traag en onstabiel is.

Ben ff account aan het maken:P is kijke of het wat is :P

Alleen is de site zo sloom als wat...

En ik wacht nu al 5 minuten bijna op een activatie mail...

Die heft waarschijnlijk The Social Network gezien...

Als die website voldoende leden krijgt en sneller laad en stabieler is als hyves dan stap ik over.

Hyves is in mijn optiek een goedkope facebook rip-off is aangezien het altijd erg traag en onstabiel is.

Dan doe ik waarschijnlijk met je mee

De website staat nog steeds bovenaan het kopje Tech bij nu.nl

Goede zet van hem om nu.nl te integreren :)

btw, ik kan er nu helemaal niet opkomen terwijl ik niet echt verwacht dat er om deze tijd veel mensen op zitten.

Die heft waarschijnlijk The Social Network gezien...

Hahah daar zat ik ook al aan te denken.

Ik maak mooi nog geen account aan.. Doe ik wel als die site veel beter loopt en meer leden heeft.

Kzie het nut er nu nog niet van in.

Ziggo alles-in-een plus gekregen.

Tv doet het. Internet loopt nog via oude provider... Dus nog steeds sloom... En telefoon doet het helemaal niet... >:(

Verrot MRScion.

Ik heb ook een soort probleem :P Net naar UPC overgestapt, is de nummerbehoud niet doorgekomen en komt de draadloze router later.

VorigePage 659 of 2.047Volgende