Café de Download
Citaat van William op 23 januari 2011, 21:15En nu.nl ingebouwd
Ik denk dat dit het antwoord van Nu.nl is op de overname van Hyves door de Telegraaf. Al kan ik geen goede reden bedenken waarom...
En nu.nl ingebouwd Ik denk dat dit het antwoord van Nu.nl is op de overname van Hyves door de Telegraaf. Al kan ik geen goede reden bedenken waarom...
Citaat van Wous op 23 januari 2011, 21:18Ik denk dat ik er morgen maar weer verder op moet gaan kijken, heb nu hyves en twitter gekoppeld eraan. Maarja het is niet echt te doen zo met deze snelheid..
Ik denk dat ik er morgen maar weer verder op moet gaan kijken, heb nu hyves en twitter gekoppeld eraan. Maarja het is niet echt te doen zo met deze snelheid..
Citaat van Releases op 23 januari 2011, 21:28Als die website voldoende leden krijgt en sneller laad en stabieler is als hyves dan stap ik over.
Hyves is in mijn optiek een goedkope facebook rip-off is aangezien het altijd erg traag en onstabiel is.
Als die website voldoende leden krijgt en sneller laad en stabieler is als hyves dan stap ik over.
Hyves is in mijn optiek een goedkope facebook rip-off is aangezien het altijd erg traag en onstabiel is.
Citaat van Rikkert. op 23 januari 2011, 21:49Ben ff account aan het maken:P is kijke of het wat is
Alleen is de site zo sloom als wat...
En ik wacht nu al 5 minuten bijna op een activatie mail...
Ben ff account aan het maken:P is kijke of het wat is
Alleen is de site zo sloom als wat...
En ik wacht nu al 5 minuten bijna op een activatie mail...
Citaat van Wous op 24 januari 2011, 06:34Als die website voldoende leden krijgt en sneller laad en stabieler is als hyves dan stap ik over.
Dan doe ik waarschijnlijk met je mee
De website staat nog steeds bovenaan het kopje Tech bij nu.nl
Goede zet van hem om nu.nl te integreren
btw, ik kan er nu helemaal niet opkomen terwijl ik niet echt verwacht dat er om deze tijd veel mensen op zitten.
Als die website voldoende leden krijgt en sneller laad en stabieler is als hyves dan stap ik over.
Dan doe ik waarschijnlijk met je mee
De website staat nog steeds bovenaan het kopje Tech bij nu.nl
Goede zet van hem om nu.nl te integreren
btw, ik kan er nu helemaal niet opkomen terwijl ik niet echt verwacht dat er om deze tijd veel mensen op zitten.
Citaat van Pctje op 24 januari 2011, 08:09Die heft waarschijnlijk The Social Network gezien...
Hahah daar zat ik ook al aan te denken.
Ik maak mooi nog geen account aan.. Doe ik wel als die site veel beter loopt en meer leden heeft.
Kzie het nut er nu nog niet van in.
Die heft waarschijnlijk The Social Network gezien...
Hahah daar zat ik ook al aan te denken.
Ik maak mooi nog geen account aan.. Doe ik wel als die site veel beter loopt en meer leden heeft.
Kzie het nut er nu nog niet van in.
Citaat van Rikkert. op 24 januari 2011, 13:37Ziggo alles-in-een plus gekregen.
Tv doet het. Internet loopt nog via oude provider... Dus nog steeds sloom... En telefoon doet het helemaal niet... >
Ziggo alles-in-een plus gekregen.
Tv doet het. Internet loopt nog via oude provider... Dus nog steeds sloom... En telefoon doet het helemaal niet... >
Citaat van Sander op 24 januari 2011, 15:53Verrot MRScion.
Ik heb ook een soort probleem
Net naar UPC overgestapt, is de nummerbehoud niet doorgekomen en komt de draadloze router later.
Verrot MRScion.
Ik heb ook een soort probleem Net naar UPC overgestapt, is de nummerbehoud niet doorgekomen en komt de draadloze router later.