Café de Download
Citaat van Marciej123 op 25 december 2010, 23:55Vanaf zn geboorte?
wie is er eigk op gekomen dat ie vrouwelijk is?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Vanaf zn geboorte? wie is er eigk op gekomen dat ie vrouwelijk is?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 26 december 2010, 00:53Lol @ marc
Ik speel nu dev story op mn htc maar hoe krijg je daar op het begin ook al goede scores? Ik haal meestal rond de 4 ofzo :s
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Lol @ marc
Ik speel nu dev story op mn htc maar hoe krijg je daar op het begin ook al goede scores? Ik haal meestal rond de 4 ofzo :s
Citaat van William op 26 december 2010, 01:30Dat duurt even als je later in een groter kantoor komt gaat dat wat beter dan kan je meer mensen aannemen. Er zit trouwens wel 1 bug in het spel
als je de grandprize wint krijg je helemaal geen miljoen :'(
Dat duurt even als je later in een groter kantoor komt gaat dat wat beter dan kan je meer mensen aannemen. Er zit trouwens wel 1 bug in het spel
als je de grandprize wint krijg je helemaal geen miljoen :'(
Citaat van Freddytje op 26 december 2010, 01:34K nice, best nog wel lastig om goede combinaties te maken met genres enzo, ik ga zo nog wel even spelen
Die bug is best kut iid, kan je makers geen mail sturen?
K nice, best nog wel lastig om goede combinaties te maken met genres enzo, ik ga zo nog wel even spelen
Die bug is best kut iid, kan je makers geen mail sturen?
Citaat van William op 26 december 2010, 01:42Is niet nodig als je eenmaal een goed team heb loopt het geld snel binnen ik had iets van 700000 tot ik opnieuw begon
Dit zijn wat goed combinaties
action - ninja
shooter - war
action - war
simulation - historical (weet ik niet 100% zeker)
rpg - adventure
shooter - robot
race - robot
race - f1
adventure - fanatasy
Ik weet er nu niet snel nog een aantal te noemen
Is niet nodig als je eenmaal een goed team heb loopt het geld snel binnen ik had iets van 700000 tot ik opnieuw begon
Dit zijn wat goed combinaties
action - ninja
shooter - war
action - war
simulation - historical (weet ik niet 100% zeker)
rpg - adventure
shooter - robot
race - robot
race - f1
adventure - fanatasy
Ik weet er nu niet snel nog een aantal te noemen
Citaat van Freddytje op 26 december 2010, 02:10K thnx ik heb er pas geunlocked (shooter en race dacht ik) maar ik zit al wel in jaar 4
K thnx ik heb er pas geunlocked (shooter en race dacht ik) maar ik zit al wel in jaar 4
Citaat van William op 26 december 2010, 09:14Heb je ook al je personeel getraind of een level hoger gemaakt?
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Heb je ook al je personeel getraind of een level hoger gemaakt?
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 26 december 2010, 10:37Ja level hoger gemaakt. Maar meestal huur ik iemand in voor de graphics
mn mensen zijn nu lvl 3 en 4 , en ik heb 4 werknemers.nog andere tips om betere games te krijgen?
Ja level hoger gemaakt. Maar meestal huur ik iemand in voor de graphics mn mensen zijn nu lvl 3 en 4 , en ik heb 4 werknemers.nog andere tips om betere games te krijgen?
Citaat van William op 26 december 2010, 10:52De salseman die af en toe langs komt verkoopt best handig dingen zoals fun boost, sound boost, dead bull kan handig zijn als je research points nodig heb of snel een contract tussen door wil doen
Hebben jullie de nieuwe utorrnet als geïnstalleerd? Ik heb het net gedaan en vind hem lelijk :s
http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-95.jpg
De salseman die af en toe langs komt verkoopt best handig dingen zoals fun boost, sound boost, dead bull kan handig zijn als je research points nodig heb of snel een contract tussen door wil doen
Hebben jullie de nieuwe utorrnet als geïnstalleerd? Ik heb het net gedaan en vind hem lelijk :s
http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-95.jpg