Café de Download
Citaat van Marciej123 op 25 december 2010, 20:34net lekker bij de chinees hier gegeten
Mmmmmm lekker buffet enzo O0
Xie Xie hier! hele goeie locale chinees!
net lekker bij de chinees hier gegeten Mmmmmm lekker buffet enzo O0
Xie Xie hier! hele goeie locale chinees!
Citaat van Tom op 25 december 2010, 23:15Heheh, nice.
Zomaar 50 euro?
Totale opbrengst van Sinterklaas en Kerstmis:
- Een riem.
- Drie chocoladeletters voor de familie die ik zelf gekocht heb.
Yay.
Morgen wel weer naar andere familie en daar krijgen we ook iets, geloof ik. Nou ja, in ieder geval even babyspotten, m'n nicht is een paar weken terug bevallen.
Heheh, nice. Zomaar 50 euro?
Totale opbrengst van Sinterklaas en Kerstmis:
- Een riem.
- Drie chocoladeletters voor de familie die ik zelf gekocht heb.
Yay. Morgen wel weer naar andere familie en daar krijgen we ook iets, geloof ik. Nou ja, in ieder geval even babyspotten, m'n nicht is een paar weken terug bevallen.
Citaat van Marciej123 op 25 december 2010, 23:26Heb toevallig ook 50 euro gehad! ;D best nice!
Heb toevallig ook 50 euro gehad! ;D best nice!
Citaat van William op 25 december 2010, 23:30ja zeker
die opa en oma verwennen mij altijd
we zijn met 3 andere de enige kleinkinderen van opa en oma moederskant. dus dan verwennen ze ons altijd xd
ja zeker die opa en oma verwennen mij altijd
we zijn met 3 andere de enige kleinkinderen van opa en oma moederskant. dus dan verwennen ze ons altijd xd
Citaat van Tom op 25 december 2010, 23:34Haha, geluksvogel.
Prima kerst gehad overigens, beetje druk wel. Naja, vakantie hè, dus maakt niet uit dan.
Haha, geluksvogel. Prima kerst gehad overigens, beetje druk wel. Naja, vakantie hè, dus maakt niet uit dan.
Citaat van William op 25 december 2010, 23:34Dat moet chill zijn.
Ik schrik me hier net ook gek, dondert ineens een poster van de muur. Morgen maar eens goed vastmaken...
edit: die eerste zin is voor Maarten natuurlijk
Dat moet chill zijn. Ik schrik me hier net ook gek, dondert ineens een poster van de muur. Morgen maar eens goed vastmaken...
edit: die eerste zin is voor Maarten natuurlijk
Citaat van Marciej123 op 25 december 2010, 23:39bij ons in de chinees waar we zaten ineens een bitchfight
Ineens lagen ze op de grond, ammal schreeuwen enzo, Na 15 seconden was t afgelopen
Was er eindelijk wat te beleven.. Maja
Best grappig heel het restaurant kijken enzo
bij ons in de chinees waar we zaten ineens een bitchfight Ineens lagen ze op de grond, ammal schreeuwen enzo, Na 15 seconden was t afgelopen
Was er eindelijk wat te beleven.. Maja
Best grappig heel het restaurant kijken enzo