Café de Download
Citaat van William op 24 december 2010, 23:36En wat gaan we straks (jaja, het is al 1e kerstdag) doen?
Ik ga naar Tilburg, 1e kerst vieren met de famillie
En wat gaan we straks (jaja, het is al 1e kerstdag) doen?
Ik ga naar Tilburg, 1e kerst vieren met de famillie
Citaat van Zombymario op 24 december 2010, 23:39Ik weet niet nog niet wat ik vandaag gaat doen. Ik denk dat ik in ieder geval nog wel ga slapen maar meer weet ik niet.
Ik weet niet nog niet wat ik vandaag gaat doen. Ik denk dat ik in ieder geval nog wel ga slapen maar meer weet ik niet.
Citaat van William op 25 december 2010, 00:15Ik ga naar mijn tante in Barneveld, kerst vieren met - ondertussen alweer 23 man tellende - familie. Altijd erg gezellig.
Ik ga naar mijn tante in Barneveld, kerst vieren met - ondertussen alweer 23 man tellende - familie. Altijd erg gezellig.
Citaat van William op 25 december 2010, 10:55Ik moet zo alweer naar de famillie toe, achja wel leuke famillie heb ik en ik neem m'n i'touch gewoon mee. dus kan tapatalken!
Ik moet zo alweer naar de famillie toe, achja wel leuke famillie heb ik en ik neem m'n i'touch gewoon mee. dus kan tapatalken!
Citaat van Wous op 25 december 2010, 11:52Hahah genieten net even 4 km geschaatst met de zon erbij
Jammer genoeg niet echt een witte kerst hier.
Hahah genieten net even 4 km geschaatst met de zon erbij
Jammer genoeg niet echt een witte kerst hier.
Citaat van Freddytje op 25 december 2010, 12:00Steeds minder sneeuw hier. Het is aardig hard aan het dooien.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Steeds minder sneeuw hier. Het is aardig hard aan het dooien.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk