do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 622 of 2.047Volgende

Oehw duken, dat is balen..

Wanneer heb je vakantie dan?

En wat word je toch ook gek van die sneeuw he, ik fiets even op en neer naar het postkantoor had wat verkocht op marktplaats en wou het even verzenden, ik kom daar met bloed zweet en tranen aan (10 minuten fietsen, maar oke :P) en dan is hij dicht! Staat er zo'n lullig bordje 15:00 gesloten wegens kerstavond, ik kijk op mn mobiel 15:07 hoe genaaid is dat. En toen moest je weer door de sneeuw ploeteren naar huis toe..

VAKANTIE!!!!!! :D 😀

nu pas?! ik heb er al een week opzitten :o

Moet wel gelijk na nieuwsjaarsdag beginnen erg beroerd  :s

Het zuides des lands heeft sinds vandaag vakantie. 2 weekjes heerlijk vrij zijn!

Fuck yeah ik heb vakantie  :dans2: Vanavond gaan we gezellig met bijna alle vrienden naar een kroeg toe waar we 1x per jaar komen omdat er dan geen 16 jarige ventjes lopen die stoer doen  :cool2:

16 jarige: achjaa wij moeten tog ook ergens drinken?

en toen jij 16 was zat je vast oo kwel in de kroeg(A)

Zo zeg! Zevenmiljoenhonderdvijfendertigduizendenzevenhonderdzeven euro ingezameld bij Serious Request!

Echt geweldig bedrag :D

Dat komt dus neer op € 7.135.707

ja echt super,

ik vind het eigenlijk wel jammer dat het weer afgelopen is  :(

Fuck yeah ik heb vakantie  :dans2: Vanavond gaan we gezellig met bijna alle vrienden naar een kroeg toe waar we 1x per jaar komen omdat er dan geen 16 jarige ventjes lopen die stoer doen  :cool2:

16 jarige: achjaa wij moeten tog ook ergens drinken?

en toen jij 16 was zat je vast oo kwel in de kroeg(A)

nee bij ons in de buurt heb je maar 1 kroeg waar je van af 16 binnen kan komen en die is niet zo boeiend om er vaak te komen

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

ja echt super,

ik vind het eigenlijk wel jammer dat het weer afgelopen is  :(

Vind ik ook.. Nu wordt het weer 538 luisteren denk ik..

jammer idd!

bij mij was het deze week standaard zo: bikkelen tot 3 uur en dan nog tijdje serious request kijken..

komen er vannacht geen herhalingen ofzo? xd

Iedereen Prettige Kerst Toegewenst!

VorigePage 622 of 2.047Volgende