do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 626 of 2.047Volgende

Heb hem op mijn server staan, mij boeit het uiterlijk niet, als die maar werkt. :P

Ik heb meestal niet genoeg geld voor die salesman. 300k kost alles en ik heb meestal 400k.

Ik vind het wel meevallen, ik heb wel nog de oude. Maar of de nieuwe versie ook beter/sneller?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Dan is het nog niet de moeite waard maar heb je wel al licenties gekocht voor een console of handheld?

Wat een drukte op kerstdag op het forum :)

Gezellig heren, ik moet zodadelijk naar de schoonfamilie. Me weer helemaal lazerus vreten!

Maar ik heb ook gelijk even die Game Dev game gedownload op mijn Desire. Wat een top spelletje! Maar kunnen we dat niet beter bepraten in een apart topic. Ik denk dat ik wel wat animo voor is ;)

Rondje van mij voor m'n verjaardag!

Nog gefeliciteerd bart!

[A] duken en kaasbroodje, ok wie maakt dat topic? Misschien een sub catogorie bij Android.

Ja ik heb 2 licenties gekocht, de ene gaat binnenkort van de markt en de ander is te duur om op te produceren.

Gefeliciteerd man :proost:

Maar dat topic mag je ook gerust zelf maken hoor :)

Nog gefeliciteerd bart!

[A] duken en kaasbroodje, ok wie maakt dat topic? Misschien een sub catogorie bij Android.

Ja ik heb 2 licenties gekocht, de ene gaat binnenkort van de markt en de ander is te duur om op te produceren.

Dat mag jij ook doen als je wil  ;)

Je moet goed kijken welke console je neemt sommige zijn niet echt de moeite waard. Bij me eerste spel had ik de duurste licentie gekocht maar ik had nog een goedkopere die beter verkocht  :(

Is die game er alleen voor Android? Klinkt erg leuk.

Gefeliciteerd bart!

VorigePage 626 of 2.047Volgende