Café de Download
Citaat van William op 21 december 2010, 20:34Vraag het maar even hier; Hebben mensen ervaring met pakketjes vanuit Engeland? Iets is vandaag verzonden, denken jullie dat ik het dan voor Kerst in huis kan hebben?
Vraag het maar even hier; Hebben mensen ervaring met pakketjes vanuit Engeland? Iets is vandaag verzonden, denken jullie dat ik het dan voor Kerst in huis kan hebben?
Citaat van William op 21 december 2010, 20:47Alles wat ik uit Engeland bestel heeft 1 dag extra nodig. Dus ik denk dat hij over 3 dagen zeker binnen is.
Alles wat ik uit Engeland bestel heeft 1 dag extra nodig. Dus ik denk dat hij over 3 dagen zeker binnen is.
Citaat van Freddytje op 21 december 2010, 20:53Hangt ook een beetje van de organisatie/winkel af. Is het een grote winkel oid? Iets van Puma/Bjorn Bjorg etc. zal sneller aankomen dan een klein winkeltje dat handgemaakte poppen heeft
Hangt ook een beetje van de organisatie/winkel af. Is het een grote winkel oid? Iets van Puma/Bjorn Bjorg etc. zal sneller aankomen dan een klein winkeltje dat handgemaakte poppen heeft
Citaat van William op 21 december 2010, 21:02Het is van het kledingmerk Superdry, in Engeland al aardig groot. Verzonden met Royal Express Mail. Hoop echt dat ie er op tijd is voor mijn verjaardag zondag
Het is van het kledingmerk Superdry, in Engeland al aardig groot. Verzonden met Royal Express Mail. Hoop echt dat ie er op tijd is voor mijn verjaardag zondag
Citaat van Tom op 21 december 2010, 22:07Hm, ligt eraan wanneer 'ie daadwerkelijk is aangemeld bij de post. Bij mij duurt het meestal zo'n 3, 4 dagen. Wordt nog spannend, denk ik, want TNT loopt nu ook achter heb ik uit betrouwbare bron gehoord.
Hm, ligt eraan wanneer 'ie daadwerkelijk is aangemeld bij de post. Bij mij duurt het meestal zo'n 3, 4 dagen. Wordt nog spannend, denk ik, want TNT loopt nu ook achter heb ik uit betrouwbare bron gehoord.
Citaat van Freddytje op 21 december 2010, 23:22@Tom, dat ze achter lopen vind ik niet heel gek, ze hebben net 3 stakingen achter de rug. Ze moeten alles inhalen, een hoop kerstkaarten. Een hoop werknemers die het rustiger aan doen omdat ze denken **** TNT. Sounds logic eigenlijk
@Tom, dat ze achter lopen vind ik niet heel gek, ze hebben net 3 stakingen achter de rug. Ze moeten alles inhalen, een hoop kerstkaarten. Een hoop werknemers die het rustiger aan doen omdat ze denken **** TNT. Sounds logic eigenlijk
Citaat van William op 22 december 2010, 07:11Aanmelden bij de post is toch hetzelfde als overdragen? Ze zeiden dat ze hem gisteren overgedragen hebben aan het postbedrijf dus.. SPannedn
Aanmelden bij de post is toch hetzelfde als overdragen? Ze zeiden dat ze hem gisteren overgedragen hebben aan het postbedrijf dus.. SPannedn
Citaat van Pctje op 22 december 2010, 08:43oef! rondje van mij!
Ik kom er net achter dat ik de 1000 nuttige post gepasseerd ben :cool2:
oef! rondje van mij!
Ik kom er net achter dat ik de 1000 nuttige post gepasseerd ben :cool2:
Citaat van Duken op 22 december 2010, 09:19Netjes man, 1000 posts.. dat is toch een biertje waard!
Je bent ook al erg lang van de partij hoor
maart 20, 2008, 10:38:23
Netjes man, 1000 posts.. dat is toch een biertje waard!
Je bent ook al erg lang van de partij hoor
maart 20, 2008, 10:38:23
Citaat van Tom op 22 december 2010, 10:11[A]Tom, dat ze achter lopen vind ik niet heel gek, ze hebben net 3 stakingen achter de rug. Ze moeten alles inhalen, een hoop kerstkaarten. Een hoop werknemers die het rustiger aan doen omdat ze denken **** TNT. Sounds logic eigenlijk
TNT Post is niet hetzelfde bedrijf als de pakketservice, ze vallen alleen onder één noemer (holding of zo, geen idee). Die gasten van de pakketdienst hebben dus niet gestaakt, maar lopen gewoon achter.
[A]Tom, dat ze achter lopen vind ik niet heel gek, ze hebben net 3 stakingen achter de rug. Ze moeten alles inhalen, een hoop kerstkaarten. Een hoop werknemers die het rustiger aan doen omdat ze denken **** TNT. Sounds logic eigenlijk
TNT Post is niet hetzelfde bedrijf als de pakketservice, ze vallen alleen onder één noemer (holding of zo, geen idee). Die gasten van de pakketdienst hebben dus niet gestaakt, maar lopen gewoon achter.