Café de Download
Citaat van Pctje op 22 december 2010, 12:29Netjes man, 1000 posts.. dat is toch een biertje waard!
Je bent ook al erg lang van de partij hoor
maart 20, 2008, 10:38:23
Jaa helaas door de drukte met school veel werken etc, niet heel erg actief.
Erg jammer want het is erg gezellig hier
Netjes man, 1000 posts.. dat is toch een biertje waard!
Je bent ook al erg lang van de partij hoor
maart 20, 2008, 10:38:23
Jaa helaas door de drukte met school veel werken etc, niet heel erg actief.
Erg jammer want het is erg gezellig hier
Citaat van Zombymario op 22 december 2010, 12:48Luisteren mensen hier nog naar 3fm? Ze zijn nu met Serious Request in Eindhoven. Wat te ver voor mij om er naar heen te gaan maar volgend jaar gaan ze naar Leiden dus dan kan ik er wel heen. De tussenstand die ze nu hebben voor kinderen die hun ouders hebben verloren aan AIDS is al over 1 miljoen euro. Dat is veel.
Luisteren mensen hier nog naar 3fm? Ze zijn nu met Serious Request in Eindhoven. Wat te ver voor mij om er naar heen te gaan maar volgend jaar gaan ze naar Leiden dus dan kan ik er wel heen. De tussenstand die ze nu hebben voor kinderen die hun ouders hebben verloren aan AIDS is al over 1 miljoen euro. Dat is veel.
Citaat van Marciej123 op 22 december 2010, 12:53Bij ons op school waren ze ook bezig voor SR. Had alleen geen geld bij.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Bij ons op school waren ze ook bezig voor SR. Had alleen geen geld bij.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 22 december 2010, 13:15Luisteren mensen hier nog naar 3fm? Ze zijn nu met Serious Request in Eindhoven. Wat te ver voor mij om er naar heen te gaan maar volgend jaar gaan ze naar Leiden dus dan kan ik er wel heen. De tussenstand die ze nu hebben voor kinderen die hun ouders hebben verloren aan AIDS is al over 1 miljoen euro. Dat is veel.
Ik luister vanaf de tweede dag, erg verslavend. Vannacht tot half 2 liggen luisteren, toen ging ik toch maar slapen..
Luisteren mensen hier nog naar 3fm? Ze zijn nu met Serious Request in Eindhoven. Wat te ver voor mij om er naar heen te gaan maar volgend jaar gaan ze naar Leiden dus dan kan ik er wel heen. De tussenstand die ze nu hebben voor kinderen die hun ouders hebben verloren aan AIDS is al over 1 miljoen euro. Dat is veel.
Ik luister vanaf de tweede dag, erg verslavend. Vannacht tot half 2 liggen luisteren, toen ging ik toch maar slapen..
Citaat van William op 22 december 2010, 14:45Ik ben ook fan van Serious Request. Ben er even langs geweest, en heb gekeken naar dat skydiven ofzo. Heb het een paar jaar geleden ook in Breda gezien. Leuke actie, maar ik versloeber mijn geld wel aan andere zaken
Ik ben ook fan van Serious Request. Ben er even langs geweest, en heb gekeken naar dat skydiven ofzo. Heb het een paar jaar geleden ook in Breda gezien. Leuke actie, maar ik versloeber mijn geld wel aan andere zaken
Citaat van William op 22 december 2010, 15:33M'n pakketje staat al een hele dag op deze Track & Trace status: We have received your item, posted on 21/12/10 and it is being processed for delivery abroad.
M'n pakketje staat al een hele dag op deze Track & Trace status: We have received your item, posted on 21/12/10 and it is being processed for delivery abroad.
Citaat van William op 22 december 2010, 15:35Het kan zijn dat het wat later aankomt door de kerst. Ik heb zelf ook 3 dvd's besteld die vandaag binnen hadden moeten zijn. Ik hoop morgen dan, anders vrees ik het ergste...
Het kan zijn dat het wat later aankomt door de kerst. Ik heb zelf ook 3 dvd's besteld die vandaag binnen hadden moeten zijn. Ik hoop morgen dan, anders vrees ik het ergste...
Citaat van William op 22 december 2010, 15:42Ik hoop eigenlijk dat ze vandaag nog het vliegtuig in gaan, het is in GB natuurlijk wel een uurtje vroeger...
Ik hoop eigenlijk dat ze vandaag nog het vliegtuig in gaan, het is in GB natuurlijk wel een uurtje vroeger...
Citaat van William op 23 december 2010, 06:51Haha! Ik heb nu al vakantie, sneeuwpret. Er rijden vandaag geen bussen, en die treinen doen het ook maar half. Prettige feestdagen iedereen.
Haha! Ik heb nu al vakantie, sneeuwpret. Er rijden vandaag geen bussen, en die treinen doen het ook maar half. Prettige feestdagen iedereen.