za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 618 of 2.047Volgende

To everybody:

kerstwensmarciej123.jpg

Ik heb evt ook een .psd beschikbaar & andere foto's ;) Foto's Zelf gemaakt, en tekst gekopieerd :$ Heb dus evt andere foto's, Dus wie t wil ;) Vraag maar ff via pm ofzo, Merry christmas everybody!

aaahhhh wat lief  :friends:

Haha thanks marc !

Verzonden vanaf mijn iPod touch met Tapatalk

Wat leuk :)

Jij, en iedereen hier ook een super kerst een een gelukkig nieuwjaar!

Your welcome!

Gewoon alvast iedereen fijne kerstdagen wensen en een super 2011!

bell-4.gif

Microsoft stopt met Genuine Advantage voor Office

dinsdag 21 december 2010 - Door: Ger Elskamp

Microsoft trekt een van de meest opvallende wapens tegen de softwarepiraterij in. De Office Genuie Advantage controle (OGA) is afgeschaft.

Tot nu toe zorgde de anti softwarepiraterijmaatregel er voor dat er een controle plaat vindt of de gebruikte Office software legitiem is, voordat je als gebruiker in staat bent om extra's en templates van Microsoft te downloaden. Ook updates die door Microsoft als niet kritiek worden bestempeld werden door de OGA-tool afgeschermd.

Office Genuine Advantage is ingevoerd in 2006 als aanvulling op de Microsoft Windows Genuine Advantage-tool, die vergelijkbare controles doet om te voorkomen dat illegale versies van Windows updates of uitbreidingen krijgen.

Het opheffen van Office Genuine Advantage werd ontdekt door ZDnet na een lezerstip. Microsoft heeft het stiekem vermeld in een software probleemrapport.

Uiteraard blijft Microsoft aandringen op het gebruik van genuine sofware. Bij het installeren blijft er de controle op het invoeren van een activeringssleutel van 25 tekens. Net als bij Windows blijft de software met beperkte functionaliteit werken als er geen geldige softwareactivatie plaatsvindt.

http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2637945&WT.mc_id=nb

Stond ook op de frontpage van DukeN.nl ;)

Oh mijn excuses daar kijk ik niet altijd :P

Ik heb een bookmark direct naar het forum xD

Post samenvoeging: december 21, 2010, 16:09:55

Haha hoe komt die kerel er toch aan : http://www.ioffer.com/i/beats-by-dr-dre-50-pcs-181707775

@wous, bij hem/haar (op de foto staat een lekker ding :D) heb ik mn oortjes besteld. Zij/hij heeft er echt superveel. En je kan er nu dus ook 50 tegelijk kopen :D

[A]wous, bij hem/haar (op de foto staat een lekker ding :D) heb ik mn oortjes besteld. Zij/hij heeft er echt superveel. En je kan er nu dus ook 50 tegelijk kopen :D

Ik heb net een setje voor 15 euro gekocht van haar : Beats by dre :)

VorigePage 618 of 2.047Volgende