Café de Download
Citaat van William op 12 december 2010, 21:19Gister Robin Hood gekeken, was die film helemaal door de drukte vergeten om te kijken.
Maar wat een geweldig mooie film is dit zeg!
Gister Robin Hood gekeken, was die film helemaal door de drukte vergeten om te kijken.
Maar wat een geweldig mooie film is dit zeg!
Citaat van Rikkert. op 12 december 2010, 21:31Robin hood is een goede film. Heb ook nu al 3x THE a-team gekeken in 1 week. Dat is ook een super film!!!!
Robin hood is een goede film. Heb ook nu al 3x THE a-team gekeken in 1 week. Dat is ook een super film!!!!
Citaat van Duken op 12 december 2010, 21:48Ai, the A-Team vond ik net even the "over the top" leuke film maar om hem 3x te zien. Net even te veel van het goede
Ai, the A-Team vond ik net even the "over the top" leuke film maar om hem 3x te zien. Net even te veel van het goede
Citaat van William op 12 december 2010, 22:00Gisteren.. 6 uur lang Kolonisten van Catan gespeeld.... :ziek2:
Kwam na 2 uur achter :piraat:dat je helemaal geen straten kon kopen...
Nee dolletje... ben 2e geworden...
Gisteren.. 6 uur lang Kolonisten van Catan gespeeld.... :ziek2:
Kwam na 2 uur achter :piraat:dat je helemaal geen straten kon kopen...
Nee dolletje... ben 2e geworden...
Citaat van Freddytje op 13 december 2010, 13:44Kolonisten van Catan, leuk spel
We hebben hier ook de uitbreiding steden en ridders. Waardoor het potje ipv een half uur (ja ik won meestal, en snel ook
) nu 2 tot 3 uur duurt. Maar duurde jou potje 6 uur? Want dat heb ik nog nooit gered
Kolonisten van Catan, leuk spel We hebben hier ook de uitbreiding steden en ridders. Waardoor het potje ipv een half uur (ja ik won meestal, en snel ook
) nu 2 tot 3 uur duurt. Maar duurde jou potje 6 uur? Want dat heb ik nog nooit gered
Citaat van Rikkert. op 13 december 2010, 13:50Ai, the A-Team vond ik net even the "over the top" leuke film maar om hem 3x te zien. Net even te veel van het goede
Ja ik ben hem nu ook wel zat
Maar ik verveelde me dusja ging ik maar ff A-Team kijke.
Kolonisten... Lang geleden dat ik het heb gespeeld. Ga het dit weekend weer eens spelen met oom en tante
Is kijke of ik een keer win
Ai, the A-Team vond ik net even the "over the top" leuke film maar om hem 3x te zien. Net even te veel van het goede
Ja ik ben hem nu ook wel zat Maar ik verveelde me dusja ging ik maar ff A-Team kijke.
Kolonisten... Lang geleden dat ik het heb gespeeld. Ga het dit weekend weer eens spelen met oom en tante Is kijke of ik een keer win
Citaat van William op 13 december 2010, 16:26mijn htc wildfire net geroot. waarschijnlijk ga ik er de wildpuzzle rom opzetten, ik kijk nog even
mijn htc wildfire net geroot. waarschijnlijk ga ik er de wildpuzzle rom opzetten, ik kijk nog even