vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 608 of 2.047Volgende

weet er iemand nog een goede actie film?

Deze heb ik van de week gezien:

een topper, heerlijke film met Sylvester! :)

ja de expendables goede film helaas al een tijdje geleden gezien :(

Gister Robin Hood gekeken, was die film helemaal door de drukte vergeten om te kijken.

Maar wat een geweldig mooie film is dit zeg!

Robin hood is een goede film. Heb ook nu al 3x THE a-team gekeken in 1 week. Dat is ook een super film!!!!

Ai, the A-Team vond ik net even the "over the top" leuke film maar om hem 3x te zien. Net even te veel van het goede

Gisteren.. 6 uur lang Kolonisten van Catan gespeeld.... :ziek2:

Kwam na 2 uur achter  :piraat:dat je helemaal geen straten kon kopen... :lol:

Nee dolletje... ben 2e geworden...

Kolonisten van Catan, leuk spel :) We hebben hier ook de uitbreiding steden en ridders. Waardoor het potje ipv een half uur (ja ik won meestal, en snel ook :)) nu 2 tot 3 uur duurt. Maar duurde jou potje 6 uur? Want dat heb ik nog nooit gered :P

Ai, the A-Team vond ik net even the "over the top" leuke film maar om hem 3x te zien. Net even te veel van het goede

Ja ik ben hem nu ook wel zat :P Maar ik verveelde me dusja ging ik maar ff A-Team kijke. :P

Kolonisten... Lang geleden dat ik het heb gespeeld. Ga het dit weekend weer eens spelen met oom en tante :P Is kijke of ik een keer win :P

mijn htc wildfire net geroot. waarschijnlijk ga ik er de wildpuzzle rom opzetten, ik kijk nog even  :)

VorigePage 608 of 2.047Volgende