Café de Download
Citaat van William op 13 december 2010, 16:32Kolonisten van Catan, leuk spel
We hebben hier ook de uitbreiding steden en ridders. Waardoor het potje ipv een half uur (ja ik won meestal, en snel ook
) nu 2 tot 3 uur duurt. Maar duurde jou potje 6 uur? Want dat heb ik nog nooit gered
2 tot 3 uur
dat jullie dat geduld hebben zeg. Vroegah heb ik ook veel colonisten gespeeld maar dan zonder uitbreiding dan waren we meestal binnen een half uur klaar
Kolonisten van Catan, leuk spel
We hebben hier ook de uitbreiding steden en ridders. Waardoor het potje ipv een half uur (ja ik won meestal, en snel ook
) nu 2 tot 3 uur duurt. Maar duurde jou potje 6 uur? Want dat heb ik nog nooit gered
2 tot 3 uur dat jullie dat geduld hebben zeg. Vroegah heb ik ook veel colonisten gespeeld maar dan zonder uitbreiding dan waren we meestal binnen een half uur klaar
Citaat van Pctje op 13 december 2010, 16:53pfoeew word je door de albertheyn gebeld.
Ja het was een fout en we hebben je nogeen contract gegeven tot en met je verjaardag (8 maanden)
Dus ben best blij
pfoeew word je door de albertheyn gebeld.
Ja het was een fout en we hebben je nogeen contract gegeven tot en met je verjaardag (8 maanden)
Dus ben best blij
Citaat van Erwin. op 13 december 2010, 19:20hier sneeuwde het best hard eigenlijk maar blijft ook niet liggen het vriest ook niet momenteel.
volgens buienradar zijn we er voorlopig ook weer ff vanaf
hier sneeuwde het best hard eigenlijk maar blijft ook niet liggen het vriest ook niet momenteel.
volgens buienradar zijn we er voorlopig ook weer ff vanaf
Citaat van Wous op 13 december 2010, 19:27Ja en nu hopen dat het morgen neit al te glad is want eerst half smelten en dan weer vriezen is niet best :S
Okee eeen rondje voor iedereen ik heb 1111 posts en precies 50 rep power
![]()
Ja en nu hopen dat het morgen neit al te glad is want eerst half smelten en dan weer vriezen is niet best :S
Citaat van William op 13 december 2010, 20:14Ja en nu hopen dat het morgen neit al te glad is want eerst half smelten en dan weer vriezen is niet best :S
![]()
Nu heb je er 51
Gelukkig ligt hier nog geen vlokje sneeuw hopelijk sneeuwt het morgen niet moet op de fiets naar me werk
Ja en nu hopen dat het morgen neit al te glad is want eerst half smelten en dan weer vriezen is niet best :S
![]()
Nu heb je er 51
Gelukkig ligt hier nog geen vlokje sneeuw hopelijk sneeuwt het morgen niet moet op de fiets naar me werk
Citaat van William op 13 december 2010, 21:05Kolonisten van Catan, leuk spel
Tja... mijn vader is al in de 60.. :opa: en de reactievermogen is wat aan de trage kant... :vechten: maar ik heb geduld..
[verwijderd door de beheerder]
Kolonisten van Catan, leuk spel
Tja... mijn vader is al in de 60.. :opa: en de reactievermogen is wat aan de trage kant... :vechten: maar ik heb geduld..
[verwijderd door de beheerder]