vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 609 of 2.047Volgende

was best simpel toch :)

maar de wildpuzzle rom heb ik ook draait erg fijn.

Kolonisten van Catan, leuk spel :) We hebben hier ook de uitbreiding steden en ridders. Waardoor het potje ipv een half uur (ja ik won meestal, en snel ook :)) nu 2 tot 3 uur duurt. Maar duurde jou potje 6 uur? Want dat heb ik nog nooit gered :P

2 tot 3 uur  :o dat jullie dat geduld hebben zeg. Vroegah heb ik ook veel colonisten gespeeld maar dan zonder uitbreiding dan waren we meestal binnen een half uur klaar

pfoeew word je door de albertheyn gebeld.

Ja het was een fout en we hebben  je nogeen contract gegeven tot en met je verjaardag (8 maanden)

Dus ben best blij :D

Yuh, het heeft hier weer gesneeuwd :)

Smelt alleen nu alweer...

hier sneeuwde het best hard eigenlijk maar blijft ook niet liggen het vriest ook niet momenteel.

volgens buienradar zijn we er voorlopig ook weer ff vanaf :)

Ja en nu hopen dat het morgen neit al te glad is want eerst half smelten en dan weer vriezen is niet best :S

Okee eeen rondje voor iedereen ik heb 1111 posts en precies 50 rep power :)  :proost:

heb er de cyanogen rom opgezet, zonder sense

Ja en nu hopen dat het morgen neit al te glad is want eerst half smelten en dan weer vriezen is niet best :S

Okee eeen rondje voor iedereen ik heb 1111 posts en precies 50 rep power :)  :proost:

Nu heb je er 51  :P

Gelukkig ligt hier nog geen vlokje sneeuw hopelijk sneeuwt het morgen niet moet op de fiets naar me werk  :(

Kolonisten van Catan, leuk spel :) We hebben hier ook de uitbreiding steden en ridders. Waardoor het potje ipv een half uur (ja ik won meestal, en snel ook :)) nu 2 tot 3 uur duurt. Maar duurde jou potje 6 uur? Want dat heb ik nog nooit gered :P

Tja... mijn vader is al in de 60.. :opa: en de reactievermogen is wat aan de trage kant... :vechten: maar ik heb geduld.. :lol:

[verwijderd door de beheerder]

Hahah jij bent echt helemaal gek van die plaatjes he:P

VorigePage 609 of 2.047Volgende