vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 607 of 2.047Volgende

Bedankt voor de tip :)

zal er eens naar kijken.

ondertussen zie ik ook wat leuk nieuws: http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2635491&WT.mc_id=nb

Angry birds voor de pc ! xD

nice! dat word spelen :D

Ik krijg steeds database fout hier als ik een post wil plaatsen. komt deze wel aan?

//edit

ja dus. ook als ik er een photobucket plaatje bij zet?

1e920926.jpg

oke vaag.

// waarom ik dit doe?

nou ik probeer bij laat je bureablad zien een screenshot te posten maar dan krijg ik een databasefout na lange tijd

zucht via via gisteren gehoord dat mn contract bij albert heyn niet verlengt is.

Ze doen het daar niet netjes een maand van te voren maar een week  O0

Goed geregeld!

Dat is k*t voor je  :knuffel: Ben je al weer opzoek naar nieuw werk?

uiteraard.

Kheb ook gewoon de vaste kosten die ik moet betalen.

Verzekeringen, auto ziektekosten. abbo wegenbelasting benzine dus zal wel moeten.

Jongens, kennen julluie Onlive nog? Het blijkt dat ie live is, dus veel games spelen op je PC zonder te installeren/downloaden. Je hebt ook nog bij de meeste spellen een trial van 1 uur of 30min en dan kun je ook online spelen, zelfs met vrienden. Dus bijv. gratis AvP voor een uur online spelen, had het al met een vriend gedaan. Verder Dirt 2 trial enzo.

Zeker vet! Dan kan ik voortaan eerst proberen of het leuk is voordat ik het koop/download :P

Misschien dat ik in de toekomst eens een PlayPass daar koop :P

Jongens, kennen julluie Onlive nog? Het blijkt dat ie live is, dus veel games spelen op je PC zonder te installeren/downloaden. Je hebt ook nog bij de meeste spellen een trial van 1 uur of 30min en dan kun je ook online spelen, zelfs met vrienden. Dus bijv. gratis AvP voor een uur online spelen, had het al met een vriend gedaan. Verder Dirt 2 trial enzo.

Werkt het ook goed?

Werkt het ook goed?

Ja opzich wel maar er zit wel lag tussen ja, de servers staan ook in amerika dus vandaar, ongeveer0.5sec lag zou ik zeggen. En er is support voor xbox controller :)

VorigePage 607 of 2.047Volgende