Café de Download
Citaat van Marciej123 op 16 september 2010, 14:51iemand al ervaring met IE 9? sneller? beter?
Nog niet. Al wel geinstaleerd, maar geen zin om opnieuw op te starten
Deze vondt ik trouwens wel leuk
iemand al ervaring met IE 9? sneller? beter?
Citaat van Heisenberg op 16 september 2010, 15:02Zo een beetje te regenen!? Mag je van geluk spreken, zal eens een live video maken op Justin.tv hoe verschrikkelijk hard het regent hier. Zit op zolder, lijkt net alsof het dak binnen de kortste keren op je af komt.
Wat je is justin.tv link? Ik ben benieuwd. Vind het zelf namelijk ook een erg leuke app.
Moet hem nog aanmaken
Zodra het weer zo hard regent zal ik de app uittesten kijk of die werkt.
Zo een beetje te regenen!? Mag je van geluk spreken, zal eens een live video maken op Justin.tv hoe verschrikkelijk hard het regent hier. Zit op zolder, lijkt net alsof het dak binnen de kortste keren op je af komt.
Wat je is justin.tv link? Ik ben benieuwd. Vind het zelf namelijk ook een erg leuke app.
Moet hem nog aanmaken Zodra het weer zo hard regent zal ik de app uittesten kijk of die werkt.
Citaat van stefjuh op 16 september 2010, 15:05Maar goed as vrijdag heeft deze meneer vakantie en dinsdag vertrekt mijn vliegtuigje naar Tunesië
Nog ff lekker in me zwembroekie op het strand liggen.
haha hier zit een meneer die een beetje jaloers is!
Maar goed as vrijdag heeft deze meneer vakantie en dinsdag vertrekt mijn vliegtuigje naar Tunesië
Nog ff lekker in me zwembroekie op het strand liggen.
haha hier zit een meneer die een beetje jaloers is!
Citaat van William op 16 september 2010, 15:29iemand al ervaring met IE 9? sneller? beter?
Nice
waar kan je dat halen
Is IE 9 ook voor windows xp? Ik keek er gister naar maar vond alleen een download link voor vista en W7
Nice waar kan je dat halen
Is IE 9 ook voor windows xp? Ik keek er gister naar maar vond alleen een download link voor vista en W7
Citaat van William op 16 september 2010, 16:04iemand al ervaring met IE 9? sneller? beter?
Nice
waar kan je dat halen
Nope geen XP compatibility
Nice waar kan je dat halen
Nope geen XP compatibility
Citaat van William op 16 september 2010, 16:24Dat is best lame de nieuwe versie ziet er een stuk beter uit, dan blijf ik wel gewoon firefox gebruiken
Dat is best lame de nieuwe versie ziet er een stuk beter uit, dan blijf ik wel gewoon firefox gebruiken
Citaat van Rikkert. op 16 september 2010, 16:52De nieuwe versie ziet er idd beter uit.
Maar blijf toch firefox gebruiken.
En voor de rest die de pc gebruiken (bijna niemand
) Heb ik IE9
De nieuwe versie ziet er idd beter uit.
Maar blijf toch firefox gebruiken.
En voor de rest die de pc gebruiken (bijna niemand ) Heb ik IE9
Citaat van Sander op 16 september 2010, 16:56Ik heb nu IE9 en hij werkt verschrikkelijk lekker.
Maar wanneer is de officiële releasedate nou ?
Ik heb nu IE9 en hij werkt verschrikkelijk lekker.
Maar wanneer is de officiële releasedate nou ?
Citaat van Duken op 16 september 2010, 17:35Heb ook even IE9 geprobeerd. Beetje dezelfde interface als chrome en werkt erg fijn.
Helaas heb ik 1 admin module in me site die niet lekker werkt. Dus ik moest weer terug naar 8. Maar des al niet te min, mooie browser!
Heb ook even IE9 geprobeerd. Beetje dezelfde interface als chrome en werkt erg fijn.
Helaas heb ik 1 admin module in me site die niet lekker werkt. Dus ik moest weer terug naar 8. Maar des al niet te min, mooie browser!