do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 544 of 2.047Volgende

echt precies om 1 sec over 12 :P hoe krijg je het voor elkaar :P

Ik moest net in de regen lootjes verkopen voor de badminton vereniging.

Dus ik heb wel trek aan warme chocomel.

Brrrr, dat kan ik me voorstellen schaapje. Ik loop nu ook met de paraplu, hond en telefoon in de regen. Jakkessssss

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Heb je wel veel lootjes verkocht Schaapje? Dan heb je toch het idee dat je goed bezig ben geweest als het er veel zijn.

Hier begin het net ook een beetje te regenen. Heb al het idee dat het herfst is, al is het dat ook al bijna.

Maar goed as vrijdag heeft deze meneer vakantie en dinsdag vertrekt mijn vliegtuigje naar Tunesië :D

Nog ff lekker in me zwembroekie op het strand liggen.

Zo een beetje te regenen!? Mag je van geluk spreken, zal eens een live video maken op Justin.tv hoe verschrikkelijk hard het regent hier. Zit op zolder, lijkt net alsof het dak binnen de kortste keren op je af komt.

Ja gelukkig heb ik wel veel verkocht (bij elk huis wilden ze wel een lootje kopen)

Je maakt me weer lekker jaloers Impy, ik wil ook wel naar Tunesie (zeker nu we dit weer hebben).

Fijne vakantie alvast ;)

@ impy Lekker hoor tunesië van de zomer ook geweest.

Als je Dromedaris kan rijden moet je het zeker doen! En weet nog wel een paar hele leuke dingen(als je erbij in de buurt bent) ;)

Wat een slechte wedstrijd van ajax zeg. het valt me nog mee dat het maar 2-0 is geworden.

Ajax werd letterlijk verpletterd.

Zo een beetje te regenen!? Mag je van geluk spreken, zal eens een live video maken op Justin.tv hoe verschrikkelijk hard het regent hier. Zit op zolder, lijkt net alsof het dak binnen de kortste keren op je af komt.

Wat je is justin.tv link? Ik ben benieuwd. Vind het zelf namelijk ook een erg leuke app.

iemand al ervaring met IE 9? sneller? beter?

VorigePage 544 of 2.047Volgende