Café de Download
Citaat van Schaapje op 15 september 2010, 19:37echt precies om 1 sec over 12
hoe krijg je het voor elkaar
Ik moest net in de regen lootjes verkopen voor de badminton vereniging.
Dus ik heb wel trek aan warme chocomel.
echt precies om 1 sec over 12 hoe krijg je het voor elkaar
Ik moest net in de regen lootjes verkopen voor de badminton vereniging.
Dus ik heb wel trek aan warme chocomel.
Citaat van DukeNPDA op 15 september 2010, 20:02Brrrr, dat kan ik me voorstellen schaapje. Ik loop nu ook met de paraplu, hond en telefoon in de regen. Jakkessssss
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Brrrr, dat kan ik me voorstellen schaapje. Ik loop nu ook met de paraplu, hond en telefoon in de regen. Jakkessssss
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Erwin. op 15 september 2010, 20:06Heb je wel veel lootjes verkocht Schaapje? Dan heb je toch het idee dat je goed bezig ben geweest als het er veel zijn.
Hier begin het net ook een beetje te regenen. Heb al het idee dat het herfst is, al is het dat ook al bijna.
Maar goed as vrijdag heeft deze meneer vakantie en dinsdag vertrekt mijn vliegtuigje naar Tunesië
Nog ff lekker in me zwembroekie op het strand liggen.
Heb je wel veel lootjes verkocht Schaapje? Dan heb je toch het idee dat je goed bezig ben geweest als het er veel zijn.
Hier begin het net ook een beetje te regenen. Heb al het idee dat het herfst is, al is het dat ook al bijna.
Maar goed as vrijdag heeft deze meneer vakantie en dinsdag vertrekt mijn vliegtuigje naar Tunesië
Nog ff lekker in me zwembroekie op het strand liggen.
Citaat van Heisenberg op 15 september 2010, 20:13Zo een beetje te regenen!? Mag je van geluk spreken, zal eens een live video maken op Justin.tv hoe verschrikkelijk hard het regent hier. Zit op zolder, lijkt net alsof het dak binnen de kortste keren op je af komt.
Zo een beetje te regenen!? Mag je van geluk spreken, zal eens een live video maken op Justin.tv hoe verschrikkelijk hard het regent hier. Zit op zolder, lijkt net alsof het dak binnen de kortste keren op je af komt.
Citaat van Schaapje op 15 september 2010, 20:16Ja gelukkig heb ik wel veel verkocht (bij elk huis wilden ze wel een lootje kopen)
Je maakt me weer lekker jaloers Impy, ik wil ook wel naar Tunesie (zeker nu we dit weer hebben).
Fijne vakantie alvast
Ja gelukkig heb ik wel veel verkocht (bij elk huis wilden ze wel een lootje kopen)
Je maakt me weer lekker jaloers Impy, ik wil ook wel naar Tunesie (zeker nu we dit weer hebben).
Fijne vakantie alvast
Citaat van Marciej123 op 15 september 2010, 20:37@ impy Lekker hoor tunesië van de zomer ook geweest.
Als je Dromedaris kan rijden moet je het zeker doen! En weet nog wel een paar hele leuke dingen(als je erbij in de buurt bent)
@ impy Lekker hoor tunesië van de zomer ook geweest.
Als je Dromedaris kan rijden moet je het zeker doen! En weet nog wel een paar hele leuke dingen(als je erbij in de buurt bent)
Citaat van Wous op 15 september 2010, 20:42Wat een slechte wedstrijd van ajax zeg. het valt me nog mee dat het maar 2-0 is geworden.
Wat een slechte wedstrijd van ajax zeg. het valt me nog mee dat het maar 2-0 is geworden.
Citaat van Duken op 16 september 2010, 06:21Zo een beetje te regenen!? Mag je van geluk spreken, zal eens een live video maken op Justin.tv hoe verschrikkelijk hard het regent hier. Zit op zolder, lijkt net alsof het dak binnen de kortste keren op je af komt.
Wat je is justin.tv link? Ik ben benieuwd. Vind het zelf namelijk ook een erg leuke app.
Zo een beetje te regenen!? Mag je van geluk spreken, zal eens een live video maken op Justin.tv hoe verschrikkelijk hard het regent hier. Zit op zolder, lijkt net alsof het dak binnen de kortste keren op je af komt.
Wat je is justin.tv link? Ik ben benieuwd. Vind het zelf namelijk ook een erg leuke app.