Café de Download
Citaat van Zombymario op 14 september 2010, 20:07Doe mij maar een beker met warme melk met honing. Slaap ik weer lekker, kon vanochtend me bed niet uitkomen en ben nu aardig moe. Ook regent het lekker buiten dus heerlijk weer om onder de wol te gaan. :slaap:
Doe mij maar een beker met warme melk met honing. Slaap ik weer lekker, kon vanochtend me bed niet uitkomen en ben nu aardig moe. Ook regent het lekker buiten dus heerlijk weer om onder de wol te gaan. :slaap:
Citaat van stefjuh op 14 september 2010, 20:33haha ik vind het ook zo lekker om naar de regen te luisteren als ik in bed lig. Of ik nou vroeg of laat naar bed ben gegaan ik kom er altijd slecht uit ;D
gr Stef
haha ik vind het ook zo lekker om naar de regen te luisteren als ik in bed lig. Of ik nou vroeg of laat naar bed ben gegaan ik kom er altijd slecht uit ;D
gr Stef
Citaat van William op 14 september 2010, 20:44uh niemand die CL kijkt? Twente speelde zoooooo geniaal, ben zelf een PSV'er maar ik gunde Twente wel de overwinning. Eerste helft was pure klasse alleen had Inter 1 schot 1 goal momenten.
uh niemand die CL kijkt? Twente speelde zoooooo geniaal, ben zelf een PSV'er maar ik gunde Twente wel de overwinning. Eerste helft was pure klasse alleen had Inter 1 schot 1 goal momenten.
Citaat van Wous op 14 september 2010, 20:47Ik vond het een mooie wedstrijd! Jammer van de 2e helft dat ze niet meer hebben gescoord..
Had theo janssen nou een blauw oog?
Ik vond het een mooie wedstrijd! Jammer van de 2e helft dat ze niet meer hebben gescoord..
Had theo janssen nou een blauw oog?
Citaat van William op 14 september 2010, 21:10Nog niet, die heeft ie morgen wel. Heb jammer genoeg de eerste helft van Twente gemist.. Kijk nu samenvatting van Barça en ik hoop niet dat Twente daar tegen moet spelen. Die spelen toch echt veel beter.
Nog niet, die heeft ie morgen wel. Heb jammer genoeg de eerste helft van Twente gemist.. Kijk nu samenvatting van Barça en ik hoop niet dat Twente daar tegen moet spelen. Die spelen toch echt veel beter.
Citaat van William op 14 september 2010, 21:23Nog niet, die heeft ie morgen wel. Heb jammer genoeg de eerste helft van Twente gemist.. Kijk nu samenvatting van Barça en ik hoop niet dat Twente daar tegen moet spelen. Die spelen toch echt veel beter.
ja nu wel maar die hebben wel verloren van hercules.
En zo dacht iedereen ook dat Twente geen schijn van kans maakte tegen inter
Nog niet, die heeft ie morgen wel. Heb jammer genoeg de eerste helft van Twente gemist.. Kijk nu samenvatting van Barça en ik hoop niet dat Twente daar tegen moet spelen. Die spelen toch echt veel beter.
ja nu wel maar die hebben wel verloren van hercules.
En zo dacht iedereen ook dat Twente geen schijn van kans maakte tegen inter
Citaat van Marciej123 op 14 september 2010, 21:57Ik zeg Weltrusten iedereen!
Ik zeg Weltrusten iedereen!
Citaat van Wous op 14 september 2010, 22:00Ik zeg Weltrusten iedereen!
me2
het is weer laat genoeg geweest xD het is alweer woensdag zeg! :s
Ik zeg Weltrusten iedereen!
me2 het is weer laat genoeg geweest xD het is alweer woensdag zeg! :s