Café de Download
Citaat van Heisenberg op 16 september 2010, 19:36Inderdaad heb ook even die bèta gedownload. Moet wel wennen weer aan de letters op het forum, bij Google Chrome ziet dat er toch iets beter uit. En nog steeds een groot gemis -> Geen vele add-ons + geen spellingscontrole. Vindt dat toch altijd wel fijn. Maar goed verder werkt die wel lekker snel moet ik zeggen en een rustig interface altijd lekker.
Inderdaad heb ook even die bèta gedownload. Moet wel wennen weer aan de letters op het forum, bij Google Chrome ziet dat er toch iets beter uit. En nog steeds een groot gemis -> Geen vele add-ons + geen spellingscontrole. Vindt dat toch altijd wel fijn. Maar goed verder werkt die wel lekker snel moet ik zeggen en een rustig interface altijd lekker.
Citaat van Wous op 16 september 2010, 19:52die addons en spelling zullen nog wel komen het is nog maar de beta xD
Post samenvoeging: september 16, 2010, 23:24:36
ik blijf nog gewoon bij chrome, kvind chrome sneller dan IE9.
kvind ook alles best wel nageaapt van chrome.
die addons en spelling zullen nog wel komen het is nog maar de beta xD
Post samenvoeging: september 16, 2010, 23:24:36
ik blijf nog gewoon bij chrome, kvind chrome sneller dan IE9.
kvind ook alles best wel nageaapt van chrome.
Citaat van Duken op 17 september 2010, 18:35Hehe, jullie hebben ook echt niks te doen he. Hahah
Maar als je de scoot omdraait word het raam van de school nat.... bluf
Hehe, jullie hebben ook echt niks te doen he. Hahah
Maar als je de scoot omdraait word het raam van de school nat.... bluf
Citaat van William op 17 september 2010, 18:46Dat is een ander gebouwtje, voor muziekles oid...
Maar idd we doen altijd dat soort dingen als we ons vervelen... :s Altijd geauwehoer in de klas
Stoeien, pennen naar elkaar gooien enzo :s
Dat is een ander gebouwtje, voor muziekles oid... Maar idd we doen altijd dat soort dingen als we ons vervelen... :s Altijd geauwehoer in de klas
Citaat van Marciej123 op 17 september 2010, 18:48Dat is een ander gebouwtje, voor muziekles oid...
Maar idd we doen altijd dat soort dingen als we ons vervelen... :s Altijd geauwehoer in de klas
dat herken ik
bij ons vliegen soms boeken door de klas :-[ maar dan is het ook echt heel bar, Vorig jaar keer of 3 gebeurd, Dit jaar nog niet
Dat is een ander gebouwtje, voor muziekles oid...
dat herken ik bij ons vliegen soms boeken door de klas :-[ maar dan is het ook echt heel bar, Vorig jaar keer of 3 gebeurd, Dit jaar nog niet
Citaat van Duken op 17 september 2010, 18:48Dat is een ander gebouwtje, voor muziekles oid...
Hehe ik ken het. Vroegah ook lopen hanissen op school hoor. Maar goed,
Ik heb vandaag mij pakketje gemist met me nieuwe servertje voor thuis.
En morgen moet ik werken dus ik zal hem vast missen.
Maandag zal het waarschijnlijk pas zover zijn.....
Dat is een ander gebouwtje, voor muziekles oid...
Ik heb vandaag mij pakketje gemist met me nieuwe servertje voor thuis. En morgen moet ik werken dus ik zal hem vast missen.
Citaat van Zombymario op 17 september 2010, 18:51Ik heb vandaag ook een pakketje gekregen. Een Nintendo-paraplu. Is niet een super paraplu maar er staat wel Nintendo op
Ik heb vandaag ook een pakketje gekregen. Een Nintendo-paraplu. Is niet een super paraplu maar er staat wel Nintendo op
Citaat van William op 17 september 2010, 20:25Hehe ik ken het. Vroegah ook lopen hanissen op school hoor. Maar goed,
Buuuh, ik wil HL2 doen
, maar waarvor gebruik je je server eigenlijk nog meer?
Buuuh, ik wil HL2 doen , maar waarvor gebruik je je server eigenlijk nog meer?
Citaat van DukeNPDA op 18 september 2010, 04:30Goedemorgen nederland! Graag 1 koffie ik moet zo alweer aan het werk in amersfoort. Ole.......
Goedemorgen nederland! Graag 1 koffie ik moet zo alweer aan het werk in amersfoort. Ole.......