Café de Download
Citaat van William op 21 augustus 2010, 09:00Haha, zulke ouders wil ik ook wel...
Bij me ma is het altijd wel moeilijk doen om (n)iets.... :-[
Haha, zulke ouders wil ik ook wel...
Citaat van Demo op 21 augustus 2010, 10:29Haha, zulke ouders wil ik ook wel...
dat herken ik
Haha, zulke ouders wil ik ook wel...
dat herken ik
Citaat van William op 21 augustus 2010, 15:21Dat is mooi om te weten. Maar je gebruikt dam wel de wap2 functie neem ik aan?
Wat en gelijke zwoelen avond trouwens. Morgen misschien wel naar dat pretpark in slagharen.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Euhm, wap2.. dat ken ik niet....
Dat is mooi om te weten. Maar je gebruikt dam wel de wap2 functie neem ik aan?
Wat en gelijke zwoelen avond trouwens. Morgen misschien wel naar dat pretpark in slagharen.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Euhm, wap2.. dat ken ik niet....
Citaat van William op 22 augustus 2010, 09:28Ahn dat, nee ik zat gewoon op de normale. Maar ik zat niet op dat internet via mijn GSM operator hé.
Ik zat op het draadloze van hier thuis.
Ahn dat, nee ik zat gewoon op de normale. Maar ik zat niet op dat internet via mijn GSM operator hé.
Ik zat op het draadloze van hier thuis.
Citaat van Duken op 22 augustus 2010, 18:42Ja maar werkt die WAP2 dan niet sneller en fijner op je telefoon? Wat voor besturings systeem heb je trouwens op je GSM? Misschien dat je tapatalk kan gebruiken?
Ja maar werkt die WAP2 dan niet sneller en fijner op je telefoon? Wat voor besturings systeem heb je trouwens op je GSM? Misschien dat je tapatalk kan gebruiken?
Citaat van VXL op 22 augustus 2010, 18:46Hij heeft een nokia 5800 met symbian dus, volgens mij wel tenminste.
En aangezien impy en ik het allebij nog steeds niet voor elkaar hebben gekregen gaat tapatalk niet werken.
VXL.
Hij heeft een nokia 5800 met symbian dus, volgens mij wel tenminste.
En aangezien impy en ik het allebij nog steeds niet voor elkaar hebben gekregen gaat tapatalk niet werken.
VXL.
Citaat van William op 22 augustus 2010, 19:14Het is er wel voor nokia ik weet alleen niet voor welke nokia,s
Het is er wel voor nokia ik weet alleen niet voor welke nokia,s
Citaat van Erwin. op 22 augustus 2010, 19:18ja daar kun je hem idd gewoon downloaden en installeren doet ie ook prima maar zodra je duken heb gevonden en je wil inloggen blijft die daar op hangen.
ja daar kun je hem idd gewoon downloaden en installeren doet ie ook prima maar zodra je duken heb gevonden en je wil inloggen blijft die daar op hangen.