do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 528 of 2.047Volgende

Zo diepgaande gesprekken in het Café. Gelukkig wel nog over bier, al geloof ik er geen snarts van ;)

Nja, het probleem is dat je silicium toch al uit andere bronnen haalt, voor zover je het nodig hebt. Ik verwacht dat je er dagelijks meer van binnenkrijgt dan je nodig hebt en je weet waar dat blijft... En botopbouw? Volgens mij gaat dat bij iedereen hier prima, of niet? :P

Weet je hoe goed dit al werkt? MM is veel te duur en gold-plated troep heb je allemaal niet nodig. Als het werkt, werkt het. Pas boven de 10 meter zou je kunnen gaan denken aan een echt merk, want de rest kan dan zo maar eens niet werken.

en dan heb je nog 7.50 verzendkosten. -.-'

Groeten vanuit Leeuwarden lekker weer hier!! Zometeen nog ff met mijn bootje varen en ff een foto maken van de boot en het motorbootje. En van mij :P En op DukeN.nl is genoeg leven 3 pagina's ongelezen berichten lekker veel!! :P

ik laat even weten dat duken.nl perfect werkt op opera mobile vanop men nieuwe nokia ;)

Dat is mooi om te weten. Maar je gebruikt dam wel de wap2 functie neem ik aan?

Wat en gelijke zwoelen avond trouwens. Morgen misschien wel naar dat pretpark in slagharen. :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Zo, net terug uit de kroeg in het dorp en heb ff wat gegeten en een paar biertjes gedronken. :P Was super gezellig, de barman is echt een toffe gozer :P

Hoe vroeg ga jij naar de kroeg als je om 11 uur terug ben  ???

Gezellige avond gehad maar ga nu lekker slapen

Om 12.00 moet ik meestal al op bed liggen, behalve met feestjes dan. Ik mag pas serieus van me ouders naar de kroeg als ik 16 ben. :/ Rare regels, maarja... :P

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

Als je om 12:00 in bed moet wat doe je dan hier om 2:47  :P

Gelukkig heb ik nooit een tijd mee gehad het enige wat me ouders zeiden was: bel je wel als je niet thuis slaapt  :zwaai:

VorigePage 528 of 2.047Volgende