Café de Download
Citaat van Duken op 22 augustus 2010, 19:23Is die tapatalk tool voor de nokia nog in beta? Anders is er misschien wat mis met duken i.c.m. tapatalk en nokia.
Is die tapatalk tool voor de nokia nog in beta? Anders is er misschien wat mis met duken i.c.m. tapatalk en nokia.
Citaat van William op 22 augustus 2010, 19:24Deze site heeft ook tapatalk kan je kijken of die het wel doet http://www.androidworld.nl/forum/
Deze site heeft ook tapatalk kan je kijken of die het wel doet http://www.androidworld.nl/forum/
Citaat van VXL op 22 augustus 2010, 19:30Die site doet het prima op m'n 5350 via tapatalk.
Niet alleen als guest, als ik me registreer en vervolgens inlog werkt het ook nog prima.
Het ligt dus waarschijnlijk toch aan DukeN.NL
VXL.
Die site doet het prima op m'n 5350 via tapatalk.
Niet alleen als guest, als ik me registreer en vervolgens inlog werkt het ook nog prima.
Het ligt dus waarschijnlijk toch aan DukeN.NL
VXL.
Citaat van Erwin. op 22 augustus 2010, 19:34is volgens mij niet in beta, zou geschikt moeten zijn voor alle nokia S60 3 en 5 serie.
installeren lukt prima openen gaat goed kan duken zoeken, maar inloggen werkt niet.
Als ik duken via de browser bezoek geeft hij netjes aan dat duken gebruik kan maken via tapatalk maar alsnog inloggen lukt niet.
is volgens mij niet in beta, zou geschikt moeten zijn voor alle nokia S60 3 en 5 serie.
installeren lukt prima openen gaat goed kan duken zoeken, maar inloggen werkt niet.
Als ik duken via de browser bezoek geeft hij netjes aan dat duken gebruik kan maken via tapatalk maar alsnog inloggen lukt niet.
Citaat van VXL op 22 augustus 2010, 19:43Toch gelukt om in te loggen via tapatalk, geen idee hoe.
Aantal dagen terug toen ik het probeerde wou het niet, en nu werkt het prima.
VXL.
Toch gelukt om in te loggen via tapatalk, geen idee hoe.
Aantal dagen terug toen ik het probeerde wou het niet, en nu werkt het prima.
VXL.
Citaat van Rikkert. op 23 augustus 2010, 06:47Bijna in het hele land regen. Nu ff naar Vlieland. Kijken of het daar mooi weer is
Denk het niet kijk maar op buienradar
Verzonden vanaf iPod touch.
Bijna in het hele land regen. Nu ff naar Vlieland. Kijken of het daar mooi weer is
Denk het niet kijk maar op buienradar
Verzonden vanaf iPod touch.
Citaat van Zombymario op 23 augustus 2010, 13:18Ik zie meestal veel mensen berichten versturen van een HTC of een iPod maar deze is van me Wii verzonden. FF kijken of die het doet.
Verzonden vanaf de Nintendo Wii
Ik zie meestal veel mensen berichten versturen van een HTC of een iPod maar deze is van me Wii verzonden. FF kijken of die het doet.
Verzonden vanaf de Nintendo Wii
Citaat van Wous op 23 augustus 2010, 15:04internet op de wii is echt vervelend, :S vooral dat toetsenbord duurt een uur voordat ik een klein tekstje heb getypt xD
internet op de wii is echt vervelend, :S vooral dat toetsenbord duurt een uur voordat ik een klein tekstje heb getypt xD