Café de Download
Citaat van William op 24 juli 2010, 17:16Net aangekomen op de camping bij LegoLand Billund, zwembad erbij, sauna en draadloos internet
Net aangekomen op de camping bij LegoLand Billund, zwembad erbij, sauna en draadloos internet
Citaat van Zombymario op 24 juli 2010, 17:25@ Bartjuhh: heb hier ook draadloos op de camping
@ Bartjuhh: heb hier ook draadloos op de camping
Citaat van Rikkert. op 24 juli 2010, 19:07Wij hebben op de haven draadloos internet. Ook super sloom en mag maar 30 min. gratis per dag
Heb vandaag al de hele dag red dead redemption gedaan. Ben er echt aan verslaafd in een dag
Wij hebben op de haven draadloos internet. Ook super sloom en mag maar 30 min. gratis per dag
Heb vandaag al de hele dag red dead redemption gedaan. Ben er echt aan verslaafd in een dag
Citaat van DukeNPDA op 24 juli 2010, 19:23Wat een lekker weer nog. Ik loop buiten met het hondje en het zonnetje laat zich nog een beetje zien. Straks lekker en koud biertje
Proost!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Wat een lekker weer nog. Ik loop buiten met het hondje en het zonnetje laat zich nog een beetje zien. Straks lekker en koud biertje
Proost!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 24 juli 2010, 19:28Proost DukeN
Morgen ff naar Sneek boot te koop leggen (eindelijk
) dan ff naar Zwartsluis ff naar een boot kijken. Dan naar Doetichem om ff naar de winkel te gaan. En dan weer naar Oss. Dus morgen zo'n 400km rijden.
Proost DukeN
Morgen ff naar Sneek boot te koop leggen (eindelijk ) dan ff naar Zwartsluis ff naar een boot kijken. Dan naar Doetichem om ff naar de winkel te gaan. En dan weer naar Oss. Dus morgen zo'n 400km rijden.
Citaat van Marciej123 op 24 juli 2010, 19:30hier ook nog echt een lekker weer.
Druk dagje MRScion! wel leuk !
btw hebben meer mensen dit?
[verwijderd door de beheerder]
hier ook nog echt een lekker weer.
Druk dagje MRScion! wel leuk !
btw hebben meer mensen dit?
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van Marciej123 op 24 juli 2010, 19:34okee dan
iemand een idee tegen de verveling?
okee dan
iemand een idee tegen de verveling?
Citaat van Rikkert. op 24 juli 2010, 20:09Ga tv kijken of ga gamen ofzo
Ik kan helaas niet gamen
de tv is bezet
dus kan geen red dead redemption doen ben er echt aan verslaafd in 1 dag
Ga tv kijken of ga gamen ofzo
Ik kan helaas niet gamen de tv is bezet
dus kan geen red dead redemption doen ben er echt aan verslaafd in 1 dag
Citaat van William op 24 juli 2010, 20:29haha, ik ga hem ook kopen voor de 360 wou hem eigenlijk nu al kopen, maar ben in wat teveel attracties geweest bij de kermis in Tilburg xD
haha, ik ga hem ook kopen voor de 360 wou hem eigenlijk nu al kopen, maar ben in wat teveel attracties geweest bij de kermis in Tilburg xD