do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 506 of 2.047Volgende

Ga je een Xbox 360 slim kopen?? Die heb ik niet :P heb er vorig jaar een gekocht. Staat nu sine 2 weken op een HDtv ben al blij ermee beter beeld dan een ouwe loewe tv ofzo. :P

Verzonden vanaf iPod touch.

Ga je een Xbox 360 slim kopen?? Die heb ik niet :P heb er vorig jaar een gekocht. Staat nu sine 2 weken op een HDtv ben al blij ermee beter beeld dan een ouwe loewe tv ofzo. :P

Verzonden vanaf iPod touch.

Nope, geen slim heb de gewone xbox 360 al.

Ik bedoelde eigenlijk Red Dead, dat ik die ging kopen :P

Gamen met een ps3 of 360 op een beeldbuis tv is sowieso bagger... je kan de tekst niet eens lezen en de graphics zijn om te janken... :P

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

Gamen met een ps3 of 360 op een beeldbuis tv is sowieso bagger... je kan de tekst niet eens lezen en de graphics zijn om te janken... :P

En toch speel ik heerlijk op me kleine 42 inch (denk ik) beeldbuis met me 360.  ^-^

bedoel je dan 42 inch in de diepte of grootte van het scherm? als het het 2e is dan zijn die letters zeker ook gigantisch :P

Heb weer wat leuks meegemaakt :P Zal het wel even vertellen...

Ik mocht de kart uit proberen van me ouders in mijn omgeving (die hele snelle 2-takt met een topsnelheid van 170km/u). Dus ik had de kart op de weg gezet en ging er vervolgens een beetje mee rijden door het dorp me zo rond de 70km/u. Toen ik het dorp uit kwam deed ik plank gas en alle auto's en voorbijgangers keken me zo aan. :P Er waren wel wat drempels maar dan moest ik gewoon even gas terugnemen.

Ik reed het dorp uit buiten de bebouwde kom waar je max 80km/u mag.

Even later reed ik langs een busje waar Duitsers in zaten (aan het kenteken te zien) en deden alsof hun busje sneller was en gingen expres sneller rijden. Zo'n duits meisje van 15 die er in zat ging zwaaien (zo van: wij zijn lekker sneller)........  even later reed ik achter hun net alsof mijn kart heel langzaam is. Vervolgens trok ik het gas vol open en scheurde ik met 120km/u langs dat busje :2funny: Ik ging terug zwaaien en hun keken zo van 'wtf'. :P Toen reed ik weer terug naar huis.

Damn dit was echt het geniaalste moment wat ik ooit heb meegemaakt :P Geen politie gezien gelukkig... Het klinkt misschien ongelovig maar toch heb ik dit vanmiddag gedaan. Dit is ook voor 1 keertje, vaker doe ik het ook niet. :P

Whaha lachen,

ik zou echt dubbel liggen van het lachen als ik hun gezichten zou zien :P

Hahaha,

Om te lachen!! Ze hebben wel een slome bus als ze door een kart autotje worden ingehaald :P

Nou, het is een professionele kart die 170 km/h kan gaan he.

Dus hoeft het geen slome bus te zijn:P

Maar wat een verhaal zeg, geniaal xD

Ben vandaag lekker met me vader rondgereden. Rond Nijverdal, Holte, Rijsen. Ben nog bij een begraafplaats van Canadezen geweest die tijden WO2 daar waren gesneuveld. Ga morgen lekker karten  :D Kan niet wachten. En dan ga ik overmorgen inpakken en dan lekker naar huis  :)

VorigePage 506 of 2.047Volgende