do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 504 of 2.047Volgende

waar gaat de reis naartoe jeroen? :)

Ik reis helemaal af naar het hoge noorden, naar Texel. Daar gaan we het eiland met een paar vrienden even op z'n kop zetten.

Gezellig! Ben der zelf 2 jaar geleden ook geweest. vond het erg leuk daar :)

edit: Heel veel plezier daar  :D

Veel plezier ga je ook parachute springen ???

Nice! :P Ik wens je veel plezier :)

Ik heb nu trouwens werk bij een restaurant! :D

Kwam zostraks bij de kroeg even wat eten en biertje drinken enzo en toen kwam ik de sous chef tegen van een restaurant en vroeg aan me of ik nog werk zocht. Ik zei van ja. Dus toen heb ik even met die man gepraat en zei dat ik morgenavond gelijk aan de slag kan :D Iets wat ik niet had verwacht... :P

Het was btw heel gezellig in de kroeg. :)

Oneee niet mijn grote vriend kaas ;)

Haha. Naja mij moeten jullie 2 weken missen!

Ik ga met vrienden voor 13 dagen naar turkije alanya. De boel daar even op opstelten zetten  :cool2:

Veel plezier als je daar ben moet je ook even gaan winkelen dat is echt grappig daar en als je s,avonds uitgaat moet je echt raki het is sterk maar wel lekker  ;)

@headsh0t in welk restaurant werk je ???

Veel plezier als je daar ben moet je ook even gaan winkelen dat is echt grappig daar en als je s,avonds uitgaat moet je echt raki het is sterk maar wel lekker  ;)

[A]headsh0t in welk restaurant werk je ???

Ik werk in 't Korensant... Zegt je niks waarschijnlijk maar het is een heel chique restaurant en duur ook vooral... Maar ik ken me collega's al wel een beetje uit mijn omgeving en het is wel heel gezellig. :) Als we klaar zijn met werken rond 23.00-24.00 als het een drukke avond is drinken we even een biertje enzo. :P Ja ik denk dat het wel een leuk baantje is, ik begin vanmiddag om 16.30.

headsh0t

Jammer dat het duur is :'( anders was ik een keer langsgekomen met de motor 

Jammer dat het duur is :'( anders was ik een keer langsgekomen met de motor 

Haha het is ook helemaal boven in he :P We kunne misschien wel een biertje drinken als je je toch nog bedenkt ;)

VorigePage 504 of 2.047Volgende