Café de Download
Citaat van Marciej123 op 23 juli 2010, 19:58waar gaat de reis naartoe jeroen?
waar gaat de reis naartoe jeroen?
Citaat van William op 23 juli 2010, 20:00Ik reis helemaal af naar het hoge noorden, naar Texel. Daar gaan we het eiland met een paar vrienden even op z'n kop zetten.
Ik reis helemaal af naar het hoge noorden, naar Texel. Daar gaan we het eiland met een paar vrienden even op z'n kop zetten.
Citaat van Marciej123 op 23 juli 2010, 20:41Gezellig! Ben der zelf 2 jaar geleden ook geweest. vond het erg leuk daar
edit: Heel veel plezier daar
Gezellig! Ben der zelf 2 jaar geleden ook geweest. vond het erg leuk daar
edit: Heel veel plezier daar
Citaat van William op 23 juli 2010, 21:54Nice!
Ik wens je veel plezier
Ik heb nu trouwens werk bij een restaurant!
Kwam zostraks bij de kroeg even wat eten en biertje drinken enzo en toen kwam ik de sous chef tegen van een restaurant en vroeg aan me of ik nog werk zocht. Ik zei van ja. Dus toen heb ik even met die man gepraat en zei dat ik morgenavond gelijk aan de slag kan
Iets wat ik niet had verwacht...
Het was btw heel gezellig in de kroeg.
Nice! Ik wens je veel plezier
Ik heb nu trouwens werk bij een restaurant!
Kwam zostraks bij de kroeg even wat eten en biertje drinken enzo en toen kwam ik de sous chef tegen van een restaurant en vroeg aan me of ik nog werk zocht. Ik zei van ja. Dus toen heb ik even met die man gepraat en zei dat ik morgenavond gelijk aan de slag kan Iets wat ik niet had verwacht...
Het was btw heel gezellig in de kroeg.
Citaat van Pctje op 23 juli 2010, 22:32Oneee niet mijn grote vriend kaas
Haha. Naja mij moeten jullie 2 weken missen!
Ik ga met vrienden voor 13 dagen naar turkije alanya. De boel daar even op opstelten zetten :cool2:
Oneee niet mijn grote vriend kaas
Haha. Naja mij moeten jullie 2 weken missen!
Ik ga met vrienden voor 13 dagen naar turkije alanya. De boel daar even op opstelten zetten :cool2:
Citaat van William op 24 juli 2010, 08:13Veel plezier als je daar ben moet je ook even gaan winkelen dat is echt grappig daar en als je s,avonds uitgaat moet je echt raki het is sterk maar wel lekker
@headsh0t in welk restaurant werk je ???
Veel plezier als je daar ben moet je ook even gaan winkelen dat is echt grappig daar en als je s,avonds uitgaat moet je echt raki het is sterk maar wel lekker
@headsh0t in welk restaurant werk je ???
Citaat van William op 24 juli 2010, 08:16Veel plezier als je daar ben moet je ook even gaan winkelen dat is echt grappig daar en als je s,avonds uitgaat moet je echt raki het is sterk maar wel lekker
[A]headsh0t in welk restaurant werk je ???
Ik werk in 't Korensant... Zegt je niks waarschijnlijk maar het is een heel chique restaurant en duur ook vooral... Maar ik ken me collega's al wel een beetje uit mijn omgeving en het is wel heel gezellig.
Als we klaar zijn met werken rond 23.00-24.00 als het een drukke avond is drinken we even een biertje enzo.
Ja ik denk dat het wel een leuk baantje is, ik begin vanmiddag om 16.30.
headsh0t
Veel plezier als je daar ben moet je ook even gaan winkelen dat is echt grappig daar en als je s,avonds uitgaat moet je echt raki het is sterk maar wel lekker
[A]headsh0t in welk restaurant werk je ???
Ik werk in 't Korensant... Zegt je niks waarschijnlijk maar het is een heel chique restaurant en duur ook vooral... Maar ik ken me collega's al wel een beetje uit mijn omgeving en het is wel heel gezellig. Als we klaar zijn met werken rond 23.00-24.00 als het een drukke avond is drinken we even een biertje enzo.
Ja ik denk dat het wel een leuk baantje is, ik begin vanmiddag om 16.30.
headsh0t
Citaat van William op 24 juli 2010, 09:01Jammer dat het duur is :'( anders was ik een keer langsgekomen met de motor
Haha het is ook helemaal boven in he
We kunne misschien wel een biertje drinken als je je toch nog bedenkt
Jammer dat het duur is :'( anders was ik een keer langsgekomen met de motor
Haha het is ook helemaal boven in he We kunne misschien wel een biertje drinken als je je toch nog bedenkt