Café de Download
Citaat van William op 22 juli 2010, 18:38Ben net terug uit hoorn om me motor op te halen blijkt dat ze hem niet genoeg hadden afgeknepen nu trekt hij langzamer op :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ben net terug uit hoorn om me motor op te halen blijkt dat ze hem niet genoeg hadden afgeknepen nu trekt hij langzamer op :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Citaat van Rikkert. op 22 juli 2010, 20:18Ga dus nooit meer naar Hoorn
. Maar dat is wel jammer.
Heb vakantiewerk gevonden bij ons op magazijn! Eindelijk! Verdien zo'n 400€ per maand.
Verzonden vanaf iPod touch.
Ga dus nooit meer naar Hoorn . Maar dat is wel jammer.
Heb vakantiewerk gevonden bij ons op magazijn! Eindelijk! Verdien zo'n 400€ per maand.
Verzonden vanaf iPod touch.
Citaat van Zombymario op 23 juli 2010, 17:17Ben vandaag bij de Apenheul geweest! Allemaal soorten apen gezien waarvan sommige gewoon vrij rondlopen. Echt leuk ;D
Ben vandaag bij de Apenheul geweest! Allemaal soorten apen gezien waarvan sommige gewoon vrij rondlopen. Echt leuk ;D
Citaat van William op 23 juli 2010, 17:22Ben vandaag bij de Apenheul geweest! Allemaal soorten apen gezien waarvan sommige gewoon vrij rondlopen. Echt leuk ;D
Was het gezellig bij je famillie?
(grapje
)
Ben vandaag bij de Apenheul geweest! Allemaal soorten apen gezien waarvan sommige gewoon vrij rondlopen. Echt leuk ;D
Was het gezellig bij je famillie?
(grapje )
Citaat van Zombymario op 23 juli 2010, 17:31Ja zeer gezellig, ze vroegen nog naar headsh0t maar ik zei dat die er niet was
Ja zeer gezellig, ze vroegen nog naar headsh0t maar ik zei dat die er niet was
Citaat van DukeNPDA op 23 juli 2010, 17:49Lol, lijkt mij een leuk park. Al die apen op je kruin zo vat eren leuk gevoel geven.of kruipen ze niet op je? Ik ben er nog nooit geweest mast het lijkt me erg leuk.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Lol, lijkt mij een leuk park. Al die apen op je kruin zo vat eren leuk gevoel geven.of kruipen ze niet op je? Ik ben er nog nooit geweest mast het lijkt me erg leuk.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 23 juli 2010, 17:55Lijkt me idd ook wel eens leuk om heen te gaan
Al die lieve aapies
Ik heb gister een Logic3 vertical stand voor PS3 slim gekocht (met led en cooling fan) op bol.com en er stond 2-3 weken levertijd omdat ze 'm niet op voorraad hadden. Kreeg zojuist een mailtje vandaag dat het pakketje op de post werd gezet. Vraag me af hoe dat kan. En trouwens, normaal (nu dus ook) wordt het meestal gelijk de dag erna thuis bezorgd, maar kan dat misschien vertraging hebben omdat het morgen weekend is? Of valt dat wel mee?
headsh0t
Lijkt me idd ook wel eens leuk om heen te gaan Al die lieve aapies
Ik heb gister een Logic3 vertical stand voor PS3 slim gekocht (met led en cooling fan) op bol.com en er stond 2-3 weken levertijd omdat ze 'm niet op voorraad hadden. Kreeg zojuist een mailtje vandaag dat het pakketje op de post werd gezet. Vraag me af hoe dat kan. En trouwens, normaal (nu dus ook) wordt het meestal gelijk de dag erna thuis bezorgd, maar kan dat misschien vertraging hebben omdat het morgen weekend is? Of valt dat wel mee?
headsh0t
Citaat van Zombymario op 23 juli 2010, 18:35Lol, lijkt mij een leuk park. Al die apen op je kruin zo vat eren leuk gevoel geven.of kruipen ze niet op je? Ik ben er nog nooit geweest mast het lijkt me erg leuk.
Ze komen niet zo snel naar je toe. Soms om ff te kijken maar je kan ze niet met eten lokken omdat je geen eten mag meenemen in de delen waar ze vrij rondlopen (dus eten moet in een tas ofzo). Het zijn wel kleien aapjes. Heel leuk, ben er zelf al eens geweest toen ik klein was. Voor kleine kinderen is het heel leuk alleen je mag die aapjes niet aanraken
(wat ik ook wel kan begrijpen).
Lol, lijkt mij een leuk park. Al die apen op je kruin zo vat eren leuk gevoel geven.of kruipen ze niet op je? Ik ben er nog nooit geweest mast het lijkt me erg leuk.
Ze komen niet zo snel naar je toe. Soms om ff te kijken maar je kan ze niet met eten lokken omdat je geen eten mag meenemen in de delen waar ze vrij rondlopen (dus eten moet in een tas ofzo). Het zijn wel kleien aapjes. Heel leuk, ben er zelf al eens geweest toen ik klein was. Voor kleine kinderen is het heel leuk alleen je mag die aapjes niet aanraken (wat ik ook wel kan begrijpen).
Citaat van William op 23 juli 2010, 19:29@headshot meestal wordt er niet bezorgd in het weekend
Ik wou vandaag de DB killer uit de uitlaat van me motor halen zodat hij wat meer geluid maakt haal ik de kap er af blijkt dat die er al uit is :'( Heb ook gelijk me kuipruit er af gehaald en morgen ga ik waarschijnlijk velglint om me velgen doen en misschien nog nieuwe handvaten en een tankpad bestellen
@headshot meestal wordt er niet bezorgd in het weekend
Ik wou vandaag de DB killer uit de uitlaat van me motor halen zodat hij wat meer geluid maakt haal ik de kap er af blijkt dat die er al uit is :'( Heb ook gelijk me kuipruit er af gehaald en morgen ga ik waarschijnlijk velglint om me velgen doen en misschien nog nieuwe handvaten en een tankpad bestellen
Citaat van William op 23 juli 2010, 19:57Mensen, ik ga morgen op vakantie. Ik weet dat jullie mij gaan missen, geen zorgen. Ik kom over een weekje weer thuis
Mensen, ik ga morgen op vakantie. Ik weet dat jullie mij gaan missen, geen zorgen. Ik kom over een weekje weer thuis