do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 502 of 2.047Volgende

Het varen was in Giethoorn (Overijssel).

Gaat net onze rookmelder zomaar af... En daarna komt zo'n vet grote mot mijn kamer in vliegen. Wat een helse nacht word dat weer !

Gaat net onze rookmelder zomaar af... En daarna komt zo'n vet grote mot mijn kamer in vliegen. Wat een helse nacht word dat weer !

Haha waarom ging die rookmelder zomaar af? :P

Ik was 's nachts om 2.30 ook nog wakker, had ik even de comp aan gezet en wat games gedownload en de pc 's nachts aan laten staan. Ideaal, heb je helemaal geen last van trager browsen of lag in games omdat je slaapt. :P

Ik lees net dat artikel (over die R4 kaarten) op de homepage van Duken en er stond in dat een aantal winkels geen flashkaarten mogen verkopen. Ik weet al 1 van die sites: http://www.sniptech.eu/

Dat was een hele goede site om kaartjes te kopen. Jammer, nu proberen een andere site te vinden.

Ik weet wel een site sidder.nl. Of bigdennis.nl

Haha waarom ging die rookmelder zomaar af? :P

Ik was 's nachts om 2.30 ook nog wakker, had ik even de comp aan gezet en wat games gedownload en de pc 's nachts aan laten staan. Ideaal, heb je helemaal geen last van trager browsen of lag in games omdat je slaapt. :P

Inderdaad dat is wel handig ;)

Maar die rookmelder ging denk ik af vanwege het roken. (We doen dat in de keuken namelijk, maar de rookmelder staat boven). En anders is de rookmelder kapot denk ik.

Tja die R4 kaartjes mogen nu niet verkocht worden maar nog wel gebruikt begrijp ik. Dus importen zal nog geen probleem zijn.

woehoe vanaaf komt belle perez bij ons in de stad optreden altijd leuk om onder het genot van een biertje naar zo'n belgische schone te kijken :D

zo net terug uit Utrecht.. Wezen shoppen en nu aan het eten en daarna alweer naar nijmegen ff feest avondje :)

Groetjes uit Turkije!

Het is hier zwaar relax, gratis bier en snacks. Morgen wakeboarden en waterscooteren. Mis m'n meisje wel, kut zooi! JOOO

VorigePage 502 of 2.047Volgende