Café de Download
Citaat van Wous op 17 juli 2010, 17:00lekker mrscion wat heb je voor boot? wij gaan morgen ook ff met een zeilboot weg de friese meren op
lekker mrscion wat heb je voor boot? wij gaan morgen ook ff met een zeilboot weg de friese meren op
Citaat van Rikkert. op 17 juli 2010, 21:08beetje laat.maar mijn 30 min gratis internet van de haven was voorbij
hebben een moterboot en liggen in koudum.
verzonden htc touch pro 2 van mijn vader.
beetje laat.maar mijn 30 min gratis internet van de haven was voorbij hebben een moterboot en liggen in koudum.
verzonden htc touch pro 2 van mijn vader.
Citaat van William op 17 juli 2010, 21:11Brein denkt dat ze erg nuttig zijn voor de game,film,muziek,software enz industrie, maar ja bijna iedereen download nog en ze kunnen echt niet het hele downloadgebeuren verbieden... wat ze allemaal doen heeft gewoon geen zin... laat ze maar lekker hun gang gaan, de wet beslist uiteindelijk nog.
Ik ga trouwens in september met maarten naar walibi, wordt geweldig of niet dan maarten:d
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Wordt echt vet zeker ja! Zijn er al meetings via DukeN geweest? Want wij zijn nu eigenlijk dankzei DukeN vrienden geworden, en gaan we dit doen
Brein denkt dat ze erg nuttig zijn voor de game,film,muziek,software enz industrie, maar ja bijna iedereen download nog en ze kunnen echt niet het hele downloadgebeuren verbieden... wat ze allemaal doen heeft gewoon geen zin... laat ze maar lekker hun gang gaan, de wet beslist uiteindelijk nog.
Ik ga trouwens in september met maarten naar walibi, wordt geweldig of niet dan maarten:d
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Wordt echt vet zeker ja! Zijn er al meetings via DukeN geweest? Want wij zijn nu eigenlijk dankzei DukeN vrienden geworden, en gaan we dit doen
Citaat van Zombymario op 18 juli 2010, 07:28Ik heb de nieuwe handleiding gezien van Microsoft Security Essentails maar ik heb 2 operkingen:
Nadelen
• Loops soms achter met zijn virus definities
• Wilt wel eens een update overslaan
Volgens mij moet dat loopt zijn?
En misschien handig om ook bij nadelen te zetten dat je een legale versie van Windows moet hebben anders doet die het niet.
Ik heb de nieuwe handleiding gezien van Microsoft Security Essentails maar ik heb 2 operkingen:
Nadelen
• Loops soms achter met zijn virus definities
• Wilt wel eens een update overslaan
Volgens mij moet dat loopt zijn?
En misschien handig om ook bij nadelen te zetten dat je een legale versie van Windows moet hebben anders doet die het niet.
Citaat van William op 18 juli 2010, 14:07Ook op een gedownloade windows kan je Microsoft Security Essentails gebruiken
Yup, ik kan het bevestigen want ik gebruik het zelf ook op een gedownloade 7.
Ook op een gedownloade windows kan je Microsoft Security Essentails gebruiken
Yup, ik kan het bevestigen want ik gebruik het zelf ook op een gedownloade 7.
Citaat van Zombymario op 18 juli 2010, 14:50O, dat wist ik niet. Ik gebruik zelf een legale versie van Vista en ik dacht dus dat je een gedownloade moest hebben (stond op de site van MS dat je een legale windows versie moest hebben).
O, dat wist ik niet. Ik gebruik zelf een legale versie van Vista en ik dacht dus dat je een gedownloade moest hebben (stond op de site van MS dat je een legale windows versie moest hebben).
Citaat van William op 18 juli 2010, 14:53Zo lang je windows door de WGA test heen komt kan je microsoft Security Essentails gebruiken
Zo lang je windows door de WGA test heen komt kan je microsoft Security Essentails gebruiken
Citaat van Zombymario op 18 juli 2010, 14:59Ik weet niet wat de WGA test is maar klinkt als dat windows gaat kijken of je een legale hebt? Ik weet niks van WGA omdat ik van het begin af aan op vista zit en geen zin heb om hem naar windows 7 te upgraden.
Ik weet niet wat de WGA test is maar klinkt als dat windows gaat kijken of je een legale hebt? Ik weet niks van WGA omdat ik van het begin af aan op vista zit en geen zin heb om hem naar windows 7 te upgraden.