vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 499 of 2.047Volgende

lekker mrscion wat heb je voor boot? wij gaan morgen ook ff met een zeilboot weg de friese meren op :)

beetje laat.maar mijn 30 min gratis internet van de haven was voorbij :P hebben een moterboot en liggen in koudum.

verzonden htc touch pro 2 van mijn vader.

Brein denkt dat ze erg nuttig zijn voor de game,film,muziek,software enz industrie, maar ja bijna iedereen download nog en ze kunnen echt niet het hele downloadgebeuren verbieden... wat ze allemaal doen heeft gewoon geen zin... laat ze maar lekker hun gang gaan, de wet beslist uiteindelijk nog. ;)

Ik ga trouwens in september met maarten naar walibi, wordt geweldig of niet dan maarten:d

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

Wordt echt vet zeker ja! Zijn er al meetings via DukeN geweest? Want wij zijn nu eigenlijk dankzei DukeN vrienden geworden, en gaan we dit doen :P

Ja, leuk idee toch. :)

We gaan volop coasteren in Walibi. 8)

Ik heb de nieuwe handleiding gezien van Microsoft Security Essentails maar ik heb 2 operkingen:

Nadelen

•    Loops soms achter met zijn virus definities

•    Wilt wel eens een update overslaan

Volgens mij moet dat loopt zijn?

En misschien handig om ook bij nadelen te zetten dat je een legale versie van Windows moet hebben anders doet die het niet.

Ook op een gedownloade windows kan je Microsoft Security Essentails gebruiken

Ook op een gedownloade windows kan je Microsoft Security Essentails gebruiken

Yup, ik kan het bevestigen want ik gebruik het zelf ook op een gedownloade 7. ;)

O, dat wist ik niet. Ik gebruik zelf een legale versie van Vista en ik dacht dus dat je een gedownloade moest hebben (stond op de site van MS dat je een legale windows versie moest hebben).

Zo lang je windows door de WGA test heen komt kan je microsoft Security Essentails gebruiken  ;)

Ik weet niet wat de WGA test is maar klinkt als dat windows gaat kijken of je een legale hebt? Ik weet niks van WGA omdat ik van het begin af aan op vista zit en geen zin heb om hem naar windows 7 te upgraden.

VorigePage 499 of 2.047Volgende