Café de Download
Citaat van Wous op 16 juli 2010, 15:58Man, TPB is zo vaak verklaart als 'verboden' in Nederland. En anders kan je er toch met proxy of Hotspotshield op komen.
ja dat wel maar het gemak is weg, en er zijn veel mensen die niet weten hoe een proxy en dergelijke werkt. Dus zullen er minder mensen downloaden
Man, TPB is zo vaak verklaart als 'verboden' in Nederland. En anders kan je er toch met proxy of Hotspotshield op komen.
ja dat wel maar het gemak is weg, en er zijn veel mensen die niet weten hoe een proxy en dergelijke werkt. Dus zullen er minder mensen downloaden
Citaat van William op 16 juli 2010, 16:41Toch jammer weer, maar ik neem die rechtszaken niet meer serieus. Dan is het weer illegaal, dan weer legaal. Ik download wel NZB's met SSL aangevinkt, succes met verbieden.
Toch jammer weer, maar ik neem die rechtszaken niet meer serieus. Dan is het weer illegaal, dan weer legaal. Ik download wel NZB's met SSL aangevinkt, succes met verbieden.
Citaat van Marciej123 op 16 juli 2010, 17:27Pff, Nederland op zn best... tis net wat jeroen zegt. legaal>illegaal>legaal en ga zo maar door.. :-[
EDIT: 1000e POST
Rondje voor iedereen! O0
Pff, Nederland op zn best... tis net wat jeroen zegt. legaal>illegaal>legaal en ga zo maar door.. :-[
EDIT: 1000e POST Rondje voor iedereen! O0
Citaat van Rikkert. op 16 juli 2010, 18:42Gefliciteerd met je 1000e post!
En ach ja downloaden kunnen ze nooit verbieden iedereen download wel eens.
Verzonden vanaf iPod touch.
HAHA heb de helft van jouw geschreven
Ook een rondje van mij
Gefliciteerd met je 1000e post!
En ach ja downloaden kunnen ze nooit verbieden iedereen download wel eens.
HAHA heb de helft van jouw geschreven Ook een rondje van mij
Citaat van Zombymario op 16 juli 2010, 19:09EDIT: 1000e POST
Rondje voor iedereen! O0
1000ste post in de huiskamer, knap ^-^
En over TPB, ik zit er zelf niet over in. Zelf download ik alleen nog maar met nieuwsgroepen. En als ik het niet op nieuwsgroepen kan vinden dan kijk ik wel op demonoid of isohunt of dergelijke.
EDIT: 1000e POST
Rondje voor iedereen! O0
1000ste post in de huiskamer, knap ^-^
En over TPB, ik zit er zelf niet over in. Zelf download ik alleen nog maar met nieuwsgroepen. En als ik het niet op nieuwsgroepen kan vinden dan kijk ik wel op demonoid of isohunt of dergelijke.
Citaat van William op 16 juli 2010, 21:51Hebben we ook Desperados met een schijfje citroen?
Misschien zullen bepaalde mensen persoonlijk gaan last ondervinden van de zogenaamde ondergang van the pirate bay maar brein gaat wel een beetje vertrouwen in hun gezeik krijgen en dat is weer negatief voor ons. Die Tim kuijk gaat straks nog naast zijn schoenen lopen......
Hebben we ook Desperados met een schijfje citroen?
Misschien zullen bepaalde mensen persoonlijk gaan last ondervinden van de zogenaamde ondergang van the pirate bay maar brein gaat wel een beetje vertrouwen in hun gezeik krijgen en dat is weer negatief voor ons. Die Tim kuijk gaat straks nog naast zijn schoenen lopen......
Citaat van William op 17 juli 2010, 00:31Brein denkt dat ze erg nuttig zijn voor de game,film,muziek,software enz industrie, maar ja bijna iedereen download nog en ze kunnen echt niet het hele downloadgebeuren verbieden... wat ze allemaal doen heeft gewoon geen zin... laat ze maar lekker hun gang gaan, de wet beslist uiteindelijk nog.
Ik ga trouwens in september met maarten naar walibi, wordt geweldig of niet dan maarten:d
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Brein denkt dat ze erg nuttig zijn voor de game,film,muziek,software enz industrie, maar ja bijna iedereen download nog en ze kunnen echt niet het hele downloadgebeuren verbieden... wat ze allemaal doen heeft gewoon geen zin... laat ze maar lekker hun gang gaan, de wet beslist uiteindelijk nog.
Ik ga trouwens in september met maarten naar walibi, wordt geweldig of niet dan maarten:d
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Citaat van Duken op 17 juli 2010, 11:20Stap 1. Kom met een goed legaal download alternatief
Stap 2. Maak duidelijke regels, wat wel en wat niet mag
Maar goed, het blijft allemaal grijs en de providers blijven de download snelheden verhogen en het downloaden word gemakkelijker gemaakt. Maar een alternatief....? De entertainment industie loopt gewoon achter.
Stap 1. Kom met een goed legaal download alternatief
Stap 2. Maak duidelijke regels, wat wel en wat niet mag
Maar goed, het blijft allemaal grijs en de providers blijven de download snelheden verhogen en het downloaden word gemakkelijker gemaakt. Maar een alternatief....? De entertainment industie loopt gewoon achter.
Citaat van Pctje op 17 juli 2010, 15:32Hmm ik moet zeggen dat ik mijn 2 weken alleen thuis toch iets anders voor ogen had..
Ben nu 3 dagen ziek binnen.. Kben er wel uit geweest voor eten, maar tis dat et moet. Ik verga van de buikpijn en kan er gewoon niet door slapen. prettig is anders...
Hmm ik moet zeggen dat ik mijn 2 weken alleen thuis toch iets anders voor ogen had..
Ben nu 3 dagen ziek binnen.. Kben er wel uit geweest voor eten, maar tis dat et moet. Ik verga van de buikpijn en kan er gewoon niet door slapen. prettig is anders...
Citaat van Rikkert. op 17 juli 2010, 16:48Beterschap van mij vanuit Friesland. Ff een weekendje op de boot
Beterschap van mij vanuit Friesland. Ff een weekendje op de boot