do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 498 of 2.047Volgende

Man, TPB is zo vaak verklaart als 'verboden' in Nederland. En anders kan je er toch met proxy of Hotspotshield op komen.  :P

ja dat wel maar het gemak is weg, en er zijn veel mensen die niet weten hoe een proxy en dergelijke werkt. Dus zullen er minder mensen downloaden  8)

Toch jammer weer, maar ik neem die rechtszaken niet meer serieus. Dan is het weer illegaal, dan weer legaal. Ik download wel NZB's met SSL aangevinkt, succes met verbieden.

Pff, Nederland op zn best... tis net wat jeroen zegt. legaal>illegaal>legaal en ga zo maar door.. :-[

EDIT: 1000e POST :D Rondje voor iedereen! O0

Gefliciteerd met je 1000e post!

En ach ja downloaden kunnen ze nooit verbieden iedereen download wel eens.

Verzonden vanaf iPod touch.

HAHA heb de helft van jouw geschreven :P Ook een rondje van mij :P

EDIT: 1000e POST :D Rondje voor iedereen! O0

1000ste post in de huiskamer, knap ^-^

En over TPB, ik zit er zelf niet over in. Zelf download ik alleen nog maar met nieuwsgroepen. En als ik het niet op nieuwsgroepen kan vinden dan kijk ik wel op demonoid of isohunt of dergelijke.  :P

Hebben we ook Desperados met een schijfje citroen?

Misschien zullen bepaalde mensen persoonlijk gaan last ondervinden van de zogenaamde ondergang van the pirate bay maar brein gaat wel een beetje vertrouwen in hun gezeik krijgen en dat is weer negatief voor ons. Die Tim kuijk gaat straks nog naast zijn schoenen lopen......

Brein denkt dat ze erg nuttig zijn voor de game,film,muziek,software enz industrie, maar ja bijna iedereen download nog en ze kunnen echt niet het hele downloadgebeuren verbieden... wat ze allemaal doen heeft gewoon geen zin... laat ze maar lekker hun gang gaan, de wet beslist uiteindelijk nog. ;)

Ik ga trouwens in september met maarten naar walibi, wordt geweldig of niet dan maarten:d

Sent from my HTC Legend using Tapatalk

Stap 1. Kom met een goed legaal download alternatief

Stap 2. Maak duidelijke regels, wat wel en wat niet mag

Maar goed, het blijft allemaal grijs en de providers blijven de download snelheden verhogen en het downloaden word gemakkelijker gemaakt. Maar een alternatief....? De entertainment industie loopt gewoon achter.

Hmm ik moet zeggen dat ik mijn 2 weken alleen thuis toch iets anders voor ogen had..

Ben nu 3 dagen ziek binnen.. Kben er wel uit geweest voor eten, maar tis dat et moet. Ik verga van de buikpijn en kan er gewoon niet door slapen. prettig is anders...

Beterschap van mij vanuit Friesland. Ff een weekendje op de boot :P

Verzonden vanaf iPod touch.

VorigePage 498 of 2.047Volgende