vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 500 of 2.047Volgende

Een goed alternatief voor illegaal downloaden zijn natuurlijk wel dingen zoals de iTunes, Steam etcetera. Deze zijn echter wel allemaal nog steeds redelijk duur voor de jeugd.

Is dit een gekke theorie?; Maak muziek, films en misschien ook games goedkoper, dan gaan (hoogstwaarschijnlijk) meer mensen de producten kopen waardoor uiteindelijk je omzet hetzelfde blijft of misschien zelfs stijgt. Graag opmerkingen!

Ik weet niet wat de WGA test is maar klinkt als dat windows gaat kijken of je een legale hebt? Ik weet niks van WGA omdat ik van het begin af aan op vista zit en geen zin heb om hem naar windows 7 te upgraden.

Wga (windows genuine advantage) is een test waar mee MS kijkt of je windows legaal is die heb je ook voor vista en windows 7

Een goed alternatief voor illegaal downloaden zijn natuurlijk wel dingen zoals de iTunes, Steam etcetera. Deze zijn echter wel allemaal nog steeds redelijk duur voor de jeugd.

Is dit een gekke theorie?; Maak muziek, films en misschien ook games goedkoper, dan gaan (hoogstwaarschijnlijk) meer mensen de producten kopen waardoor uiteindelijk je omzet hetzelfde blijft of misschien zelfs stijgt. Graag opmerkingen!

Dat gaat niet werken met games en muziek. Gamers kopen hun favoriete games toch wel, hoe duur ze ook zijn, hetzelfde geldt voor muziek. En games zijn tegenwoordig ook al een stuk goedkoper dan vroeger. Vroeger betaalde je honderden euro's voor een paar spelletjes op de computer. Bij films doen ze dat al, komt waarschijnlijk omdat de doelgroep wat breder is.

Heb je wel gelijk in maar muziek is en blijft toch best duur vind ik.........

Ik vind €8 voor een album ook echt te duur, zeker als je nagaat dat downloaden veel makkelijker is. Ik koop ook eigenlijk bijna nooit meer muziek. De prijzen zijn zwaar kansloos.

Muziek kopen? Al me muziek heb altijd gedownload. En ik dat muziek zo duur is, is ook zo met DS spellen. Ongeveer 50 a 40 euro voor een spel. Vind ik soms wel duur voor een spel. En de DS word sneller gepiraat omdat: het natuurlijk makkelijker is (R4 kopen, software erop en spelen maar), de doelgroep (kleine kinderen) kunnen dan heerlijk spelen en de ouders hoeven dan niet elke keer een spel te kopen. Als Nintendo met de 3DS komt hoop ik dat ze het anti-piraterij goed hebben aangepakt.

Werd het ook zat de hele tijd spellen te kopen ff op googlen en je krit die kaartjes :P

Wanneer komt 3DS uit?? Die ds is toch 3D zonder bril??

Verzonden vanaf iPod touch.

Ja, hij komt volgend jaar (ik dacht maart). En je hoef ook geen bril te hebben dus daarom ga ik hem kopen. 3D zonder een bril  :D

Lijkt me wel vet. Ik hoop dat ze ook oude spelletjes 3D gaan maken. Zoals new super mario bros. Lijkt me vet :P

Jongens, ik ben 3 weken op vakantie see you later!! ;D

VorigePage 500 of 2.047Volgende