Café de Download
Citaat van Zombymario op 12 juli 2010, 11:47Het regent hier nu zo hard. Ik zit nu in de caravan en het bliksemt en onweert zo hard. Bij ons in de voortent komt het zeil gewoon omhoog door het water. Je kan bijna zeggen dat we een waterbed hebben in de voortent.
Het regent hier nu zo hard. Ik zit nu in de caravan en het bliksemt en onweert zo hard. Bij ons in de voortent komt het zeil gewoon omhoog door het water. Je kan bijna zeggen dat we een waterbed hebben in de voortent.
Citaat van William op 12 juli 2010, 11:59Wat een feest, ondanks dat we verloren hadden. Het was wel even spannend, want enkele meters naast ons ging een explosie af. Zag allemaal mensen rennen enzo, weet nog steeds niet wat het was
Daarna naar stratum gegaan, 7 uur 's morgens kwam ik thuis nadat we enkele kroegen bezocht hadden. Ik weet zeker dat wij harder gefeest hebben dan welke Spanjaard dan ook
Wat een feest, ondanks dat we verloren hadden. Het was wel even spannend, want enkele meters naast ons ging een explosie af. Zag allemaal mensen rennen enzo, weet nog steeds niet wat het was Daarna naar stratum gegaan, 7 uur 's morgens kwam ik thuis nadat we enkele kroegen bezocht hadden. Ik weet zeker dat wij harder gefeest hebben dan welke Spanjaard dan ook
Citaat van Wous op 12 juli 2010, 12:07Hahahahhahah, ik denk dat er vast wel een paar gestoorde spanjaarden zijn die nu nog aan het feesten zijn xD
Hahahahhahah, ik denk dat er vast wel een paar gestoorde spanjaarden zijn die nu nog aan het feesten zijn xD
Citaat van William op 12 juli 2010, 12:14Die zijn nu waarschijnlijk snel even een middagdutje aan het houden voordat ze straks moeten gaan slapen.
Die zijn nu waarschijnlijk snel even een middagdutje aan het houden voordat ze straks moeten gaan slapen.
Citaat van Marciej123 op 12 juli 2010, 15:02whaha, Ik zag dit voorbij komen op marktplaats
http://verzamelen.marktplaats.nl/militaria/360250584-sherman-tank-m4-a3-e8-uit-ww2.html
whaha, Ik zag dit voorbij komen op marktplaats http://verzamelen.marktplaats.nl/militaria/360250584-sherman-tank-m4-a3-e8-uit-ww2.html
Citaat van Pctje op 12 juli 2010, 16:51Lol ophalen of verzenden..
1. verzenden.. Hoe the fuck gaan ze dat doen :-[
2. ophalen. Dan heb je sowieso convoi exceptional nodig.. Of ja gewoon lekker over de weg blazen.. (is dat eigenlijk toegestaan?)
Lol ophalen of verzenden..
1. verzenden.. Hoe the fuck gaan ze dat doen :-[
2. ophalen. Dan heb je sowieso convoi exceptional nodig.. Of ja gewoon lekker over de weg blazen.. (is dat eigenlijk toegestaan?)
Citaat van Wous op 12 juli 2010, 17:01Of ja gewoon lekker over de weg blazen.. (is dat eigenlijk toegestaan?)
Wat denk je nou zelf pctje :-[ xD
Of ja gewoon lekker over de weg blazen.. (is dat eigenlijk toegestaan?)
Wat denk je nou zelf pctje :-[ xD