Café de Download
Citaat van Pctje op 12 juli 2010, 17:15ik heb 1 keer een tank over de weg zien rijden... dusja ik weet het niet? want die was van et leger..
ik heb 1 keer een tank over de weg zien rijden... dusja ik weet het niet? want die was van et leger..
Citaat van Wous op 12 juli 2010, 17:17gewoon een tank ? Die gewoon met zijn rupsbanden over de weg reed? Ik weet niet hoe zwaar zon tank is maar volgens mij gaat die hele weg naar de klote als zon ding erover heen rijdt. xD
gewoon een tank ? Die gewoon met zijn rupsbanden over de weg reed? Ik weet niet hoe zwaar zon tank is maar volgens mij gaat die hele weg naar de klote als zon ding erover heen rijdt. xD
Citaat van William op 12 juli 2010, 19:28Haha lijkt mij ook een beetje sterk, een tank is heel zwaar en als die over de normale weg gaat, dan gaat inderdaad de weg kapot. Maarja het kan altijd stiekem gebeuren he :police:
Haha lijkt mij ook een beetje sterk, een tank is heel zwaar en als die over de normale weg gaat, dan gaat inderdaad de weg kapot. Maarja het kan altijd stiekem gebeuren he :police:
Citaat van Rikkert. op 12 juli 2010, 19:32Die vent is echt getikt
:-[
Heb eens een mailtje gestuurd
Geachte Michiel,Wat vraagt u voor de tank. Maar heb wel een paar vraagjes: Waarom verkoopt u hem? Hoe moet ik het ophalen?
Met vriendelijke groet.
Rik
Die vent is echt getikt :-[
Heb eens een mailtje gestuurd
Geachte Michiel,Wat vraagt u voor de tank. Maar heb wel een paar vraagjes: Waarom verkoopt u hem? Hoe moet ik het ophalen?
Met vriendelijke groet.
Rik
Citaat van Rikkert. op 12 juli 2010, 20:09Die komt er zeker!
Ik vroeg me meteen af: Wie verkoopt er nou een tank?
EDIT: heb een mail terug gekregen!
Hallo Rik,De tracks zijn voorzien van rubberen pads wat transport over de weg mogelijk maakt. (zonder schade aan het wegdek) Dus als je niet te ver woont kun je over de weg. Anders is transport middels een dieplader het handigst.
De motor is origineel. De grootste Ford V8 die er gemaakt is. Vandaar de naam Easy Eight.
De huidige vraagprijs is 130.000,-euro
Het geld heb ik gewoonweg nodig voor andere dingen.
Bedankt voor uw interesse,
Michiel
Als iedereen nou eens wat geld bij legt
En er komt geen schade aan de weg zoals jullie dachten
hahaha hij is echt gewoon gestoord!
Die komt er zeker!
Ik vroeg me meteen af: Wie verkoopt er nou een tank?
EDIT: heb een mail terug gekregen!
Hallo Rik,De tracks zijn voorzien van rubberen pads wat transport over de weg mogelijk maakt. (zonder schade aan het wegdek) Dus als je niet te ver woont kun je over de weg. Anders is transport middels een dieplader het handigst.
De motor is origineel. De grootste Ford V8 die er gemaakt is. Vandaar de naam Easy Eight.
De huidige vraagprijs is 130.000,-euro
Het geld heb ik gewoonweg nodig voor andere dingen.
Bedankt voor uw interesse,
Michiel
Als iedereen nou eens wat geld bij legt
En er komt geen schade aan de weg zoals jullie dachten hahaha hij is echt gewoon gestoord!
Citaat van Wous op 12 juli 2010, 22:03wtf zon tank kan je toch niet zomaar even verkopen xD
ik geloof er trouwens ook niks van dat hij die tank heeft, ik denk dathij hem er gewoon voor de lol op zet en wacht op reacties
wtf zon tank kan je toch niet zomaar even verkopen xD
ik geloof er trouwens ook niks van dat hij die tank heeft, ik denk dathij hem er gewoon voor de lol op zet en wacht op reacties