do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 495 of 2.047Volgende

ik heb 1 keer een tank over de weg zien rijden... dusja ik weet het niet? want die was van et leger..

gewoon een tank ? Die gewoon met zijn rupsbanden over de weg reed? Ik weet niet hoe zwaar zon tank is maar volgens mij gaat die hele weg naar de klote als zon ding erover heen rijdt. xD

Haha lijkt mij ook een beetje sterk, een tank is heel zwaar en als die over de normale weg gaat, dan gaat inderdaad de weg kapot. Maarja het kan altijd stiekem gebeuren he :police: :P

Die vent is echt getikt :P  :-[

Heb eens een mailtje gestuurd :P

Geachte Michiel,

Wat vraagt u voor de tank. Maar heb wel een paar vraagjes: Waarom verkoopt u hem? Hoe moet ik het ophalen?

Met vriendelijke groet.

Rik

De reactie willen we ook graag even zien heh.

VXL.

Heb hem pas 15 minuten geleden gestuurd :P dus heb geduld :P

klopt, de reactie mag hier ook mooi komen! :)

Die komt er zeker!

Ik vroeg me meteen af: Wie verkoopt er nou een tank? :P

EDIT: heb een mail terug gekregen!

Hallo Rik,

De tracks zijn voorzien van rubberen pads wat transport over de weg mogelijk maakt. (zonder schade aan het wegdek) Dus als je niet te ver woont kun je over de weg. Anders is transport middels een dieplader het handigst.

De motor is origineel. De grootste Ford V8 die er gemaakt is. Vandaar de naam Easy Eight.

De huidige vraagprijs is 130.000,-euro

Het geld heb ik gewoonweg nodig voor andere dingen.

Bedankt voor uw interesse,

Michiel

Als iedereen nou eens wat geld bij legt :P

En er komt geen schade aan de weg zoals jullie dachten :P hahaha hij is echt gewoon gestoord!

wtf zon tank kan je toch niet zomaar even verkopen xD

ik geloof er trouwens ook niks van dat hij die tank heeft, ik denk dathij hem er gewoon voor de lol op zet en wacht op reacties :P

Wie weet :P ik zou zeggen ga die tank bekijken :P

Verzonden vanaf iPod touch.

VorigePage 495 of 2.047Volgende