wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 493 of 2.047Volgende

ik zit hier vol spanning te wachten tot het begint xD

nog 8 uur! ;D

Vanavond gaan we (hopelijk) winnen :P

Ik hoop echt dat we gaan winnen!

En idd bijna op de 200 pagina's!

Ja, dan word het feesteuh en mezelf dood zuipen hier. :P *hoopt dat Nederland gaat winnen vanavond! :)*

200 STE PAGINAAA ;D ;D ;D

:P Ik heb de 200e pagina gemaakt, krijg ik er ook een award voor? (A) Nee joh, grapje is niet nodig. Maar mag natuurlijk wel. :)

Zo, zit hier in Ommen. Gisteren de tent opgezet en het was hier snik heet. We moesten tijdens het opbouwen om de half uur stoppen want het was niet te doen. Ik was kleddernat van het zweet. De avond was het ook nog warm en tijden het slapen ook. Het heeft nog wel geonweerd maar dat zie je nu niks meer van want het is hier weer heerlijk weer.  8)

De eerste helft kijken we thuis en dan snel naar de stad. Het plein op, en dan feesten :P

Echt zuur.. Naja, 2e plaats van de wereld is ook niet mis, maar hier baal je natuurlijk van als een stekker..

Pppfft, zit met een "lichte" kater op me werk. Daar word je ook niet erg gelukkig van. Bier is wat verkeerd gevallen :(

Ik zonder kater.. we hadden afgesproken  ons klem te zuipen als we wonnen hadden we de wedstrijd nog nuchter gezien. Achteraf hadden we wel gelijk kunnen zuipen. wat een kut wedstrijd  :s

VorigePage 493 of 2.047Volgende