Café de Download
Citaat van Rikkert. op 11 juli 2010, 11:57Vanavond gaan we (hopelijk) winnen
Ik hoop echt dat we gaan winnen!
En idd bijna op de 200 pagina's!
Vanavond gaan we (hopelijk) winnen
Ik hoop echt dat we gaan winnen!
En idd bijna op de 200 pagina's!
Citaat van Robbert op 11 juli 2010, 11:58Ja, dan word het feesteuh en mezelf dood zuipen hier.
*hoopt dat Nederland gaat winnen vanavond!
*
Ja, dan word het feesteuh en mezelf dood zuipen hier. *hoopt dat Nederland gaat winnen vanavond!
*
Citaat van Robbert op 11 juli 2010, 12:17
Ik heb de 200e pagina gemaakt, krijg ik er ook een award voor? (A) Nee joh, grapje is niet nodig. Maar mag natuurlijk wel.
Ik heb de 200e pagina gemaakt, krijg ik er ook een award voor? (A) Nee joh, grapje is niet nodig. Maar mag natuurlijk wel.
Citaat van Zombymario op 11 juli 2010, 13:10Zo, zit hier in Ommen. Gisteren de tent opgezet en het was hier snik heet. We moesten tijdens het opbouwen om de half uur stoppen want het was niet te doen. Ik was kleddernat van het zweet. De avond was het ook nog warm en tijden het slapen ook. Het heeft nog wel geonweerd maar dat zie je nu niks meer van want het is hier weer heerlijk weer.
Zo, zit hier in Ommen. Gisteren de tent opgezet en het was hier snik heet. We moesten tijdens het opbouwen om de half uur stoppen want het was niet te doen. Ik was kleddernat van het zweet. De avond was het ook nog warm en tijden het slapen ook. Het heeft nog wel geonweerd maar dat zie je nu niks meer van want het is hier weer heerlijk weer.
Citaat van William op 11 juli 2010, 23:25Echt zuur.. Naja, 2e plaats van de wereld is ook niet mis, maar hier baal je natuurlijk van als een stekker..
Echt zuur.. Naja, 2e plaats van de wereld is ook niet mis, maar hier baal je natuurlijk van als een stekker..
Citaat van Duken op 12 juli 2010, 08:02Pppfft, zit met een "lichte" kater op me werk. Daar word je ook niet erg gelukkig van. Bier is wat verkeerd gevallen
Pppfft, zit met een "lichte" kater op me werk. Daar word je ook niet erg gelukkig van. Bier is wat verkeerd gevallen
Citaat van Pctje op 12 juli 2010, 11:06Ik zonder kater.. we hadden afgesproken ons klem te zuipen als we wonnen hadden we de wedstrijd nog nuchter gezien. Achteraf hadden we wel gelijk kunnen zuipen. wat een kut wedstrijd :s
Ik zonder kater.. we hadden afgesproken ons klem te zuipen als we wonnen hadden we de wedstrijd nog nuchter gezien. Achteraf hadden we wel gelijk kunnen zuipen. wat een kut wedstrijd :s