Café de Download
Citaat van svenholtman op 10 juli 2010, 21:29net 12 uur gewerkt in de supermarkt (van 6 tot 18:00) (en 30 min pauze), er was een gratis ontbijt voor alle mensen uit de achterhoek. er was meer dan 3000 man
nu helemaal kapot en morgen wedstrijd met crossen, erg fijn in 35 graden :S
nu maar eens mijn bedje op zoeken nadat ik even een duikje heb genomen in ons zwembad. Dit is een silo v/d boer die doorgezaagd is en vervolgens ingegraven is. 1,80 meter breed bij 1,50 diep.
afkoeling gegarandeerd
laterz
net 12 uur gewerkt in de supermarkt (van 6 tot 18:00) (en 30 min pauze), er was een gratis ontbijt voor alle mensen uit de achterhoek. er was meer dan 3000 man
nu helemaal kapot en morgen wedstrijd met crossen, erg fijn in 35 graden :S
nu maar eens mijn bedje op zoeken nadat ik even een duikje heb genomen in ons zwembad. Dit is een silo v/d boer die doorgezaagd is en vervolgens ingegraven is. 1,80 meter breed bij 1,50 diep.
afkoeling gegarandeerd
laterz
Citaat van Rikkert. op 10 juli 2010, 23:09Wel lekker zeker al die koelkasten
Kan niet slapen door die klote onweer! Nu maar hopen dat het deze nacht nog ophoudt want ik wil nog wel slapen
Verzonden vanaf iPod touch.
Wel lekker zeker al die koelkasten
Kan niet slapen door die klote onweer! Nu maar hopen dat het deze nacht nog ophoudt want ik wil nog wel slapen
Verzonden vanaf iPod touch.
Citaat van William op 10 juli 2010, 23:44Maarten blowd gewoon te veel.
Haha xD valt mee hoor Lajos!
Ik hoop niet dat het morgen weer zo warm wordt..
Maarten blowd gewoon te veel.
Citaat van William op 11 juli 2010, 08:34Maarten blowd gewoon te veel.
Weet ik, haha.
Ja het is nu al warm... Gisteravond was er eerst onweer in het zuiden van NL, en 'snachts rond 12.00 hier in het noorden. Toen koelde het wel even lekker af.
Maar nu is het weer bloedheet...
Maarten blowd gewoon te veel.
Weet ik, haha.
Ja het is nu al warm... Gisteravond was er eerst onweer in het zuiden van NL, en 'snachts rond 12.00 hier in het noorden. Toen koelde het wel even lekker af. Maar nu is het weer bloedheet...
Citaat van Schaapje op 11 juli 2010, 10:29Ja dat onweersbuitje om 12u was wel even lekker
Bijna op de 200 pagina's!
Doe mij maar een cola'tje btw
Ja dat onweersbuitje om 12u was wel even lekker
Bijna op de 200 pagina's!
Doe mij maar een cola'tje btw
Citaat van Duken op 11 juli 2010, 11:24Eeej Schaapje weer terug van vakantie?
Maar vanavond blijft het goed weer! Dat is even genieten geblazen met de voetbal in de stad! Ik kan niet wachten!
Eeej Schaapje weer terug van vakantie?
Maar vanavond blijft het goed weer! Dat is even genieten geblazen met de voetbal in de stad! Ik kan niet wachten!