Café de Download
Citaat van Wous op 10 juli 2010, 17:09Vanavond blijven 2 chicks bij mij 'slapen' haha,
Suggesties voor het Lekkere meiden topic?? ^-^
Vanavond blijven 2 chicks bij mij 'slapen' haha,
Suggesties voor het Lekkere meiden topic?? ^-^
Citaat van Marciej123 op 10 juli 2010, 17:22mwaa. die ene heeft niet zo heel veel, gewoon beetje normaal, Maarja. eerst zuipen dan moeten we iets van 6 km terug fietsen en dan naar boven
btw, heb mn waterpijp tevoorschijn gehaalt. wie weet of meloen lekkere tabak is?
mwaa. die ene heeft niet zo heel veel, gewoon beetje normaal, Maarja. eerst zuipen dan moeten we iets van 6 km terug fietsen en dan naar boven
btw, heb mn waterpijp tevoorschijn gehaalt. wie weet of meloen lekkere tabak is?
Citaat van Wous op 10 juli 2010, 18:34mwaa. die ene heeft niet zo heel veel, gewoon beetje normaal, Maarja. eerst zuipen dan moeten we iets van 6 km terug fietsen en dan naar boven
zoo. wel een beetje rustig aan daar boven dan hea, xD
mwaa. die ene heeft niet zo heel veel, gewoon beetje normaal, Maarja. eerst zuipen dan moeten we iets van 6 km terug fietsen en dan naar boven
zoo. wel een beetje rustig aan daar boven dan hea, xD
Citaat van Robin op 10 juli 2010, 18:54Meloen is wel lekker, tropicano is lekkerder.
Zometeen inpakken, ik ga tot en met vrijdag naar London. Dan weer paar daagjes thuis en dan een weekje
Turkije. Hmm net vriendin naar huis gefietst, wel klote dat ik haar nu 2,5 weekje niet kan zien. Beter dat de tijd een beetje snel gaat.
Meloen is wel lekker, tropicano is lekkerder.
Zometeen inpakken, ik ga tot en met vrijdag naar London. Dan weer paar daagjes thuis en dan een weekje
Turkije. Hmm net vriendin naar huis gefietst, wel klote dat ik haar nu 2,5 weekje niet kan zien. Beter dat de tijd een beetje snel gaat.
Citaat van Wous op 10 juli 2010, 19:05vandaag waren ze hier in sneek in de stad blikjes schweppes aan het uitdelen, vet lekker was dat, smaak was tropical fusion ofzo
vandaag waren ze hier in sneek in de stad blikjes schweppes aan het uitdelen, vet lekker was dat, smaak was tropical fusion ofzo
Citaat van Rikkert. op 10 juli 2010, 19:14Mmm
Wij moesten om 2 uur spelen met honkbal snik heet! 36 graden denk ik!
En we hebben nog verloren ook zoals altijd
[A] Maartenn Blikjes zei wous geen flesjes
Mmm
Wij moesten om 2 uur spelen met honkbal snik heet! 36 graden denk ik!
En we hebben nog verloren ook zoals altijd
[A] Maartenn Blikjes zei wous geen flesjes