Café de Download
Citaat van William op 13 juni 2010, 21:44Ik denk niet veel langzamer :prond de 180 op een groot circuit. Ik weet, t is moeilijk te geloven.
ik maak wel een filmpje als het zover is. :)lgr headshot
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Ik denk niet veel langzamer :prond de 180 op een groot circuit. Ik weet, t is moeilijk te geloven. ik maak wel een filmpje als het zover is. :)lgr headshot
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Citaat van svenholtman op 13 juni 2010, 22:48das het voordeel als je 21 bent. ik mag helaas nog niet op een zware motor. moet nog 2 jaar op een lichte rijden :S
das het voordeel als je 21 bent. ik mag helaas nog niet op een zware motor. moet nog 2 jaar op een lichte rijden :S
Citaat van DukeNPDA op 14 juni 2010, 11:35Zooo, lekker op het terras, een halve liter heineken en allemaal nederlanders om je e heen... VOETBAL!
Zooo, lekker op het terras, een halve liter heineken en allemaal nederlanders om je e heen... VOETBAL!
Citaat van William op 14 juni 2010, 11:57das het voordeel als je 21 bent. ik mag helaas nog niet op een zware motor. moet nog 2 jaar op een lichte rijden :S
Ik mag ook nog niet zwaar (3-2-2011) maar de motor die ik nu heb daar heb ik laatst een ongeluk mee gehad en repareren wordt te duur
das het voordeel als je 21 bent. ik mag helaas nog niet op een zware motor. moet nog 2 jaar op een lichte rijden :S
Ik mag ook nog niet zwaar (3-2-2011) maar de motor die ik nu heb daar heb ik laatst een ongeluk mee gehad en repareren wordt te duur