wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 468 of 2.047Volgende

Heb lekker bij vrienden gekeken, wat een blunder dat eerste goal.. mooi met 2-0 gewonnen :)

in de kroeg gekeken :P, super gezellig maar eerlijk gezegd vond ik het een wedstrijd van niets. Pas toen elia erin kwam vond ik dat het niveau een beetje opgeschroefd werd.

volgende keer beter hoop ik

Dondersjantje ik zat wat te surfen over internet en kwam dit tegen:

De nieuwe need for speed hot pursuit.

Ik hoop dat ze het goed aanpakken dit keer.

Dat oude spel hebk echt helemaal scheel gespeelt zo chill datk het vond.

ik hoop alleen dat de politie toch iets makkelijk afschudbaar is dan in carbon en mw, want dat verkrachtte naar mijn mening het hele spel..

PC

Dat ziet er zeker netjes uit.

Maar volgens mij heeft ea niet zoveel inspiratie meer, de vorige game(weet de naam zo niet meer) ging meer de richting op van forza 3 en gt 5. En dit spel vind ik weer wat meer hebben van burnout rotzooi.

VXL.

Ik neem aan dat jij nooit de oude hotpursuit 1/2 hebt gespeelt?

De oudere need for speed? Die waren echt vet! dat was gewoon een auto kopen eng aan niet kitje hier en kitje daar. gewoon scheuren :)

was echt vet

Godzijdank eindelijk klaar met mijn scriptie... Ik heb sinds gisteren 16 kantjes volgetikt. 7.781 woorden, 35.761 tekens, omg. Scriptie aangepast: 37.080 tekens, 8.044 woorden.

Lol.

[A] Pctje lijkt me wel een vet spel. Heb wel eens een keer die ouwe gespeeld was wel vet maar vond alle NFS wel vet!

Ja inderdaad, helemaal gelijk.

Ik neem aan dat jij nooit de oude hotpursuit 1/2 hebt gespeelt?

De oudere need for speed? Die waren echt vet! dat was gewoon een auto kopen eng aan niet kitje hier en kitje daar. gewoon scheuren :)

was echt vet

Inderdaad, hot pursuit heb ik nog nooit serieus gespeeld. Wel eens gezien bij een maat van mij een paar jaar geleden.

Ik denk dat ik maar is moet kijken wat je precies bedoelt door hem even te downloaden.

VXL.

WTF!  :P

Ziek! maar volgens mij gaat een Gallardo niet harder van een Veyron... Vooral die spijkermatten zien er goed uit  O0

Alleen het is van die &*%#**&% EA  :biggun:

VorigePage 468 of 2.047Volgende