do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 466 of 2.047Volgende

zeg dat wel zeg, ghana met een gelukje nog gewonnen vandaag. Hadden ze ook wel verdiend maar servie had tog goede kansen

Ik heb tot nu toe... alles gezien xD.. Ga nu maar weer Servië - Ghana kijken

Ik heb alleen nog de openings wedstrijd gezien met spaans commentaar.... wat een drukte was dat ;) maar morgen natuurlijk kijken naar nederland! Lekker op een spaans terras met een halve liter in de hand en 25 graden op het bolletje! Wie doet me dat na?

De mensen die naast je zitten op het terras?

Ik ga morgen niet kijken ik ben dan bij de motor dealer aan het kijken voor een andere bolide  8)

Nice, kan je dan niet vragen voor WK korting? Een proef rit is dan ook heerlijk aangezien niemand op de weg zit. 

Wij krijgen eerder vrij van school  :cool2:

Lekker Red Dead Redemption spelen  ;)

Nice, kan je dan niet vragen voor WK korting? Een proef rit is dan ook heerlijk aangezien niemand op de weg zit.

Zeker daarom ga ik ook morgen lekker rustig

Dit is de geen die ik wil nu nog hopen dat die niet te duur is  ;D

2007_honda_hornet.jpg

donders mooidingetje kaas.

Hoeveel pk's en hoe hard kan 'ie?

donders mooidingetje kaas.

Hoeveel pk's en hoe hard kan 'ie?

Ziet er goed uit, ben idd ook wel benieuwd hoe hard ie gaat. O0

Ga je 'm, als je koopt, 2ehands of nieuw kopen?

zeker mooie motor :)

is de 600CC denk ik, dit is toch een half naked bike?

Volgens honda heeft deze 102 PK maar dat verhoud heel anders dan bij een auto, geloof mij maar dat die snel is.

Dat is logisch, die motoren zijn relatief veel lichter. ;)

Ik denk dat je met een kart + 40pk schakelblok ook wel hard kan, en misschien zelfs wel die 102pk kan bijhouden. :P En dat heb ik dus binnenkort, dat is voor mij wel even wennen, want dat heeft natuurlijk een enorme trek kracht, mede doordat de kart zo licht is. :P Ik maak binnenkort wel even een foto van me kart, het motorblok zit er nu nog los op, uitlaat + demper moet nog vast, radiator moet er nog op etc... Maar dat zal zeker hard gaan, ben daar best zenuwachtig voor.  :s

VorigePage 466 of 2.047Volgende