Café de Download
Citaat van Rikkert. op 13 juni 2010, 10:14Heb 2 jaar geleden een keer gekeken de finale. Deed dit ook alleen maar voor de gezelligheid.
Heb 2 jaar geleden een keer gekeken de finale. Deed dit ook alleen maar voor de gezelligheid.
Citaat van Marciej123 op 13 juni 2010, 10:35Ik volg het voetbal juist helemaal
wil eigenlijk elke wedstrijd wel zien O0
Gisteren in walibi geweest. Super leuk blijft het !
Ik volg het voetbal juist helemaal
wil eigenlijk elke wedstrijd wel zien O0
Gisteren in walibi geweest. Super leuk blijft het !
Citaat van William op 13 juni 2010, 10:41Mee eens walibi blijft leuk ook al ga je elke maand
Ik ga elk jaar dan 2 a 3 keer en het blijft gewoon geweldig! Vorige week was het echt tering druk, kwam door die scouting groepen. Was niet normaal weer...
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Mee eens walibi blijft leuk ook al ga je elke maand
Ik ga elk jaar dan 2 a 3 keer en het blijft gewoon geweldig! Vorige week was het echt tering druk, kwam door die scouting groepen. Was niet normaal weer...
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Citaat van Pctje op 13 juni 2010, 11:11Ik kijk het ook zoveel mogelijk. en aangezien ik toch stop spijbel ik alle wedstrijden gewoon
Verder speel ik op fifa ook nog alle wedstrijden na met 3 andere maten ons eigen wk haha
Ik kijk het ook zoveel mogelijk. en aangezien ik toch stop spijbel ik alle wedstrijden gewoon
Verder speel ik op fifa ook nog alle wedstrijden na met 3 andere maten ons eigen wk haha
Citaat van William op 13 juni 2010, 11:19Ik wil ook zoveel mogelijk wedstrijden zien, ik ben niet een sportief iemand die voetbalt maar om te kijken vind ik het leuk
Ik wil ook zoveel mogelijk wedstrijden zien, ik ben niet een sportief iemand die voetbalt maar om te kijken vind ik het leuk
Citaat van DukeNPDA op 13 juni 2010, 16:08Ik heb alleen nog de openings wedstrijd gezien met spaans commentaar.... wat een drukte was dat
maar morgen natuurlijk kijken naar nederland! Lekker op een spaans terras met een halve liter in de hand en 25 graden op het bolletje! Wie doet me dat na?
Ik heb alleen nog de openings wedstrijd gezien met spaans commentaar.... wat een drukte was dat maar morgen natuurlijk kijken naar nederland! Lekker op een spaans terras met een halve liter in de hand en 25 graden op het bolletje! Wie doet me dat na?
Citaat van Tom op 13 juni 2010, 16:12Ik zit morgen in een studentenbar met zo'n 400 man te kijken. Misschien neem ik wel een terrasverwarmer mee, dan hebben we toch nog zo'n 25 graden!
Ik zit morgen in een studentenbar met zo'n 400 man te kijken. Misschien neem ik wel een terrasverwarmer mee, dan hebben we toch nog zo'n 25 graden!
Citaat van DukeNPDA op 13 juni 2010, 16:15Mmmm... hehe dat win je van me tom aangezien het hier best wel vol zit met engsele die nederland niet heel graag zien winnen 😉
Mmmm... hehe dat win je van me tom aangezien het hier best wel vol zit met engsele die nederland niet heel graag zien winnen 😉
Citaat van Tom op 13 juni 2010, 16:17Haha, je kunt ze in ieder geval uitlachen voor het slechte spel van gisteren. Wat waren ze slecht zeg!
Haha, je kunt ze in ieder geval uitlachen voor het slechte spel van gisteren. Wat waren ze slecht zeg!