Café de Download
Citaat van William op 24 mei 2010, 19:19Ben ook wel benieuwd Sven!
Motorcross lijkt me ook best wel zwaar, zou het absoluut niet kunnen.
Ben ook wel benieuwd Sven!
Motorcross lijkt me ook best wel zwaar, zou het absoluut niet kunnen.
Citaat van svenholtman op 24 mei 2010, 21:58hierbij dan enkele foto's v/d cross. echt recente heb ik niet :S, deze zijn van vorig jaar
en zo ziet een start er dan uit: (3 plekken rechts v/d gele vlag, rijnr 31)
en zo moeten we door de bocht
en hier een foto van het enduroweekend van afgelopen week. ik samen met pa en broertje voor onze crossbus (en met de nieuwe teamkleding)
[img width=620 height=438]http://i48.tinypic.com/2cp7sq0.jpg
hierbij dan enkele foto's v/d cross. echt recente heb ik niet :S, deze zijn van vorig jaar
en zo ziet een start er dan uit: (3 plekken rechts v/d gele vlag, rijnr 31)
en zo moeten we door de bocht
en hier een foto van het enduroweekend van afgelopen week. ik samen met pa en broertje voor onze crossbus (en met de nieuwe teamkleding)
[img width=620 height=438]http://i48.tinypic.com/2cp7sq0.jpg
Citaat van Heisenberg op 25 mei 2010, 14:29Ziet er ziek uit man! Je zal maar diegene zijn dat die dat elke keer moet wassen
Ziet er ziek uit man! Je zal maar diegene zijn dat die dat elke keer moet wassen
Citaat van William op 25 mei 2010, 15:31Mooie hobby heb je! Hoe vaak doe je dat?
Heb je wel eens in Emmen gecrost? Daar kart ik regelmatig namelijk en naast het kartcircuit is ook een cross circuit.
Mooie hobby heb je! Hoe vaak doe je dat? Heb je wel eens in Emmen gecrost? Daar kart ik regelmatig namelijk en naast het kartcircuit is ook een cross circuit.
Citaat van svenholtman op 25 mei 2010, 16:44Ziet er ziek uit man! Je zal maar diegene zijn dat die dat elke keer moet wassen
en bedankt
, maar het wassen is het waard
Mooie hobby heb je! Hoe vaak doe je dat?
Heb je wel eens in Emmen gecrost? Daar kart ik regelmatig namelijk en naast het kartcircuit is ook een cross circuit.
emmen is me te ver weg. als ik alleen zou crossen zou ik ook wel iets verder weg willen rijden. het nadeel is dat je ook nog een broertje en vader hebt die ook crossen. Daarom houden we het gewoon in de buurt met af en toe dus een tripje naar het buitenland
Vet
jazekers!!!!
Ziet er ziek uit man! Je zal maar diegene zijn dat die dat elke keer moet wassen
en bedankt , maar het wassen is het waard
Mooie hobby heb je! Hoe vaak doe je dat?
emmen is me te ver weg. als ik alleen zou crossen zou ik ook wel iets verder weg willen rijden. het nadeel is dat je ook nog een broertje en vader hebt die ook crossen. Daarom houden we het gewoon in de buurt met af en toe dus een tripje naar het buitenland
Vet
jazekers!!!!
Citaat van Duken op 25 mei 2010, 18:24Geweldige foto's man.
Vooral deze:
Blijft een spannend moment in de eerste bocht. Al die gasten en 1 bocht, gaat nooit zonder schades
Geweldige foto's man.
Vooral deze:
Blijft een spannend moment in de eerste bocht. Al die gasten en 1 bocht, gaat nooit zonder schades
Citaat van svenholtman op 25 mei 2010, 19:51Geweldige foto's man.
Vooral deze:
haha dat klopt inderdaad. het startveld is vaak 2x zo breed als de eerste bocht. dat is dus altijd proppen
mijn 'tactiek' is dan ook vaak om redelijk aan de buitenkant te starten. Als men dan valt in de 'chaos' kan ik er mooi omheen rijden en zit ik er zelf niet middenin haha. Je maakt meer meters maar als je geluk hebt haal je er zo een stuk of 10 in
Geweldige foto's man.
Vooral deze:
haha dat klopt inderdaad. het startveld is vaak 2x zo breed als de eerste bocht. dat is dus altijd proppen mijn 'tactiek' is dan ook vaak om redelijk aan de buitenkant te starten. Als men dan valt in de 'chaos' kan ik er mooi omheen rijden en zit ik er zelf niet middenin haha. Je maakt meer meters maar als je geluk hebt haal je er zo een stuk of 10 in
Citaat van Duken op 27 mei 2010, 18:43Leuk om te volgen en te horen heren.
http://webwereld.nl/nieuws/66080/het-grote-downloaddebat--livestream.html#source=sub3
Het grote download debat. Het debat over illegaal downloaden etc...
Leuk om te volgen en te horen heren.
http://webwereld.nl/nieuws/66080/het-grote-downloaddebat--livestream.html#source=sub3
Het grote download debat. Het debat over illegaal downloaden etc...