wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 448 of 2.047Volgende

Ben ook wel benieuwd Sven!

Motorcross lijkt me ook best wel zwaar, zou het absoluut niet kunnen. :P

hierbij dan enkele foto's v/d cross. echt recente heb ik niet :S, deze zijn van vorig jaar

1ypzc4.jpg

2ylry91.jpg

2yvudk6.jpg

en zo ziet een start er dan uit: (3 plekken rechts v/d gele vlag, rijnr 31)

aebhqu.jpg

10s6df7.jpg

en zo moeten we door de bocht :P

2u6ec5x.jpg

en hier een foto van het enduroweekend van afgelopen week. ik samen met pa en broertje voor onze crossbus (en met de nieuwe teamkleding)

[img width=620 height=438]http://i48.tinypic.com/2cp7sq0.jpg

Ziet er ziek uit man! Je zal maar diegene zijn dat die dat elke keer moet wassen :P

Mooie hobby heb je! Hoe vaak doe je dat? :P Heb je wel eens in Emmen gecrost? Daar kart ik regelmatig namelijk en naast het kartcircuit is ook een cross circuit. :P

Vet  :o

Ziet er ziek uit man! Je zal maar diegene zijn dat die dat elke keer moet wassen :P

en bedankt :P, maar het wassen is het waard ;)

Mooie hobby heb je! Hoe vaak doe je dat? :P Heb je wel eens in Emmen gecrost? Daar kart ik regelmatig namelijk en naast het kartcircuit is ook een cross circuit. :P

emmen is me te ver weg. als ik alleen zou crossen zou ik ook wel iets verder weg willen rijden. het nadeel is dat je ook nog een broertje en vader hebt die ook crossen. Daarom houden we het gewoon in de buurt met af en toe dus een tripje naar het buitenland :P

Vet  :o

jazekers!!!! :P

Geweldige foto's man.

Vooral deze: aebhqu.jpg

Blijft een spannend moment in de eerste bocht. Al die gasten en 1 bocht, gaat nooit zonder schades ;)

Geweldige foto's man.

Vooral deze: aebhqu.jpg

Blijft een spannend moment in de eerste bocht. Al die gasten en 1 bocht, gaat nooit zonder schades ;)

haha dat klopt inderdaad. het startveld is vaak 2x zo breed als de eerste bocht. dat is dus altijd proppen :P mijn 'tactiek' is dan ook vaak om redelijk aan de buitenkant te starten. Als men dan valt in de 'chaos' kan ik er mooi omheen rijden en zit ik er zelf niet middenin haha. Je maakt meer meters maar als je geluk hebt haal je er zo een stuk of 10 in :P

Lijkt me ook wel leuk.

Nog ff en de Duitsters komen naar ons.

Leuk om te volgen en te horen heren.

http://webwereld.nl/nieuws/66080/het-grote-downloaddebat--livestream.html#source=sub3

Het grote download debat. Het debat over illegaal downloaden etc...  :)

VorigePage 448 of 2.047Volgende