Café de Download
Citaat van Duken op 27 mei 2010, 19:09Ik luister inderdaad net als Zombymario het debat. Best wel wat hoge praat... over het auteursrecht in de EU etc.... :slaap:
edit:
Nu is het eigenlijk best interessant. Piratenpartij is aan het woord. Hij is niet zo sterk, maar heeft wel wat goede punt.
Ik luister inderdaad net als Zombymario het debat. Best wel wat hoge praat... over het auteursrecht in de EU etc.... :slaap:
edit:
Nu is het eigenlijk best interessant. Piratenpartij is aan het woord. Hij is niet zo sterk, maar heeft wel wat goede punt.
Citaat van Farid. op 27 mei 2010, 19:27Bla, Bla, Bla, hij verandert wel vaak zijn zinnen :-[ En dan heb ik het over 'piet piraat'. Volgens mij is hij best wel heel erg zenuwachtig.
Saaie boel, kunnen ze er niet even een muziekje onder zetten?
Bla, Bla, Bla, hij verandert wel vaak zijn zinnen :-[ En dan heb ik het over 'piet piraat'. Volgens mij is hij best wel heel erg zenuwachtig.
Saaie boel, kunnen ze er niet even een muziekje onder zetten?
Citaat van Duken op 27 mei 2010, 19:43We kunnen het wel vragen, is het alleen het probleem dat deze stream zich elke keer herhaalt. Dus deze mensen zijn a naar huis
(Tenminste dat lijkt mij aangezien het zou stoppen om 17.00)
We kunnen het wel vragen, is het alleen het probleem dat deze stream zich elke keer herhaalt. Dus deze mensen zijn a naar huis
(Tenminste dat lijkt mij aangezien het zou stoppen om 17.00)
Citaat van Zombymario op 27 mei 2010, 19:49Man, dit gaat best er wel hard aan toe nu. Sommige partijen begonnen andere partijen "11 jarige meisjes" te noemen :2funny:
Man, dit gaat best er wel hard aan toe nu. Sommige partijen begonnen andere partijen "11 jarige meisjes" te noemen :2funny:
Citaat van Duken op 27 mei 2010, 19:52Damn... die piet piraat luistert niet zo goed wat die andere te vertellen hebben alleen...
Niet de meeste handige acties
Damn... die piet piraat luistert niet zo goed wat die andere te vertellen hebben alleen... Niet de meeste handige acties
Citaat van Tom op 27 mei 2010, 19:54Te zenuwachtig om het te verwerken... Hij doet het niet al te best nee. Ik ben het wel eens met die blonde trouwens.
Daarnet werd een man van een bepaalde organisatie aan het woord gelaten en je zag daarnet iets grappigs: de man boven hem knikte heftig ja en de vrouw daar weer boven schudde hard haar hoofd.
Zag er echt debiel uit.
Te zenuwachtig om het te verwerken... Hij doet het niet al te best nee. Ik ben het wel eens met die blonde trouwens.
Daarnet werd een man van een bepaalde organisatie aan het woord gelaten en je zag daarnet iets grappigs: de man boven hem knikte heftig ja en de vrouw daar weer boven schudde hard haar hoofd. Zag er echt debiel uit.
Citaat van Duken op 27 mei 2010, 19:57Hehe dat viel mij ook op. Ik vind trouwens die presentator ook wel ok. Die is goed in zijn verwoordingen.
edit: die piraat weer aan het woord.... die klinkt wel erg boos..... en valt weer niet goed aan
Hehe dat viel mij ook op. Ik vind trouwens die presentator ook wel ok. Die is goed in zijn verwoordingen.
edit: die piraat weer aan het woord.... die klinkt wel erg boos..... en valt weer niet goed aan
Citaat van William op 27 mei 2010, 19:59Pff, die piraat zevert er gewoon doorheen. Hij heeft zich te goed voorbereid op de dingen die hij wil vertellen, maar hij kan zich totaal niet verdedigen of op iemand in gaan.
Pff, die piraat zevert er gewoon doorheen. Hij heeft zich te goed voorbereid op de dingen die hij wil vertellen, maar hij kan zich totaal niet verdedigen of op iemand in gaan.
Citaat van Zombymario op 27 mei 2010, 20:01Tja, ik vind "Piet Piraat" ook niet zo goed. Debatteren is niet zijn sterkste kant
Tja, ik vind "Piet Piraat" ook niet zo goed. Debatteren is niet zijn sterkste kant