wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 447 of 2.047Volgende

Hebben mensen hier al zin in de E3? Ikke wel want ik hoorde dat ze daar misschien GTA 5 gaan aankondigen (misschien gaat die helemaal gaan GTA 5 heten maar zo noemt iedereen het). Er is wel een aanwijzing voor GTA 5 want in de handleiding van Episodes From Liberty City staat op pagina13 dit:

11khx0i.jpg

Een aanwijzing voor een nieuwe GTA?

Ik denk zelf dat als er een nieuw komt heeft het wel met Frankrijk te maken want als je rechtsonder kijkt is de vorm van de scheur bijna hetzelfde als die van Frankrijk. 

eindelijk in bed!!!, 2 dagen wezen enduro rijden in belgië. Ben helemaal naar de kloten (de motor gelukkig iets minder)

schaafwonden en blauwe plekken op beide armen, knie en mn reet. (het schuurt lekker bij het doen van 'de grote boodschap' iig) en spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat daar ook al spieren zaten

maar man man, wat een parcour werd er gereden zeg. Echt zwaar maar supermooi. 3x met de motor achterover, en 4x een helling niet gehaald (en dus weer stuiterend naar beneden) maar t was de moeite zeker waard.

nu eindelijk slapen en morgen al het spul maar weer eens schoonmaken

weltruste duken.nl ;)

Ik denk zelf dat als er een nieuw komt heeft het wel met Frankrijk te maken want als je rechtsonder kijkt is de vorm van de scheur bijna hetzelfde als die van Frankrijk.

Die scheur had ik niet zo snel opgemerkt, maar het lijkt idd op Frankrijk ;D

Zal me benieuwen wat het wordt

Jep, het einde is opzich wel geniaal. Vieze naaierd :P Vind zulke Mafia films echt gaaf, the bank job kan ik je ook zeker aanraden! Is ook met mafia, alleen gaan ze dan een bank beroven.

Ken ik niet, dit is al de tweede keer dat ik hem zie en ik begrijp het einde nu pas. De vorige keer was tie in het Engels zonder ondertiteling en ook nog 2 jaar terug. (was 14 dus....) Maar heb ik gelijk als the criple "het"  is? of is t die advocaat?

Die scheur had ik niet zo snel opgemerkt, maar het lijkt idd op Frankrijk ;D

Zal me benieuwen wat het wordt

Gta in Frankrijk, haha laat me niet lachen. Kunnen ze net zo goed naar Nederland komen. Wij hebben vrouwen achter de ramen  :cool2:

Als dat echt de hint naar frankrijk is het vanaf nu officieel 's werelds slechtse easter egg!

eindelijk in bed!!!, 2 dagen wezen enduro rijden in belgië. Ben helemaal naar de kloten (de motor gelukkig iets minder)

schaafwonden en blauwe plekken op beide armen, knie en mn reet. (het schuurt lekker bij het doen van 'de grote boodschap' iig) en spierpijn op plekken waarvan ik niet wist dat daar ook al spieren zaten

maar man man, wat een parcour werd er gereden zeg. Echt zwaar maar supermooi. 3x met de motor achterover, en 4x een helling niet gehaald (en dus weer stuiterend naar beneden) maar t was de moeite zeker waard.

nu eindelijk slapen en morgen al het spul maar weer eens schoonmaken

weltruste duken.nl ;)

Vet :D heb je ook pics/filmpje als jij door de lucht vliegt ?

in dit geval was het enduro rijden en geen motocross. met motocross moet je zorgen dat je zo snel mogelijk het circuit aflegd en rijd je op een circuit met bulten

met offroad rijden / enduro wordt er een parcour uitgezet die je moet rijden (het liefst natuurlijk ook zo snel mogelijk), over hellingen, rotsen, rivier / beken etc.

zal binnenkort wel eens een paar crossfoto's posten. van de enduro zelf heb ik geen foto's en filmpjes heb ik ook niet :P

mazzels

Zijn er meer mensen met Race Driver Grid op hun pc? Misschien kunnen we dan met ze allen online spelen, ookal is hij gedownload  O0

Jep GRID is mijn favoriete race game. Hier heb ik al heel wat uren in zitten. Maar dat kunnen we beter bekokstoven in het "Het Grote Gamertags & Online gamen met DukeN Leden topic!" Aangezien het hier anders verdwaalt.

@ Sven, ik denk dat motor cross 1 van de zwaarste sporten is. Laat wat foto's zien we zijn benieuwd!

VorigePage 447 of 2.047Volgende