do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 439 of 2.047Volgende

Ok, veel plezier dan maar!

Over 5 dagen staat er een pup voor ons neus. :) Deze:

http://www.duitsepinscher.com/jalbum/album/Foto-album%20O-C%20nest/Week%207/slides/puppiesweek7%20056.html

Mooie hond! :)

Haha, ik was vannacht bij een vriend wezen logeren, zijn we om 2 uur s'nachts heel stil zijn huis uit gegaan en een vriend opgehaald en toen tot 4 uur in het centrum kloten :P Niet gesnapt door politie of ouders :)

zo voorlopig mijn laatste avond online. stomme !@#$@! provider.  >:(

over max. 5 weken hoop ik weer online te zijn. :)

en ja, ik ben morgen jarig. word 14 maar zal dat helaas niet hier kunnen vieren. :(

ik zeg nu tot ooit.  :zwaai:

veel plezier verder op duken.nl!

Alvast gefeliciteerd dan ;) En ik leef met je mee om zo lang niet online te zijn, sterkte.

3 hoera'tjes voor jacob! alleen is het echt ***** dat je geen internet hebt..

4 hoera'tjes voor jacob! ;D

Dat is wel zwaar klote... Al helemaal omdat het 5 weken zijn.  :-

Hoop dat je af en toe eens bij iemand anders/school oid op de computer kan/mag. Want zonder internet is het leven een stuk minder leuk. ;) Gefeliciteerd trouwens!

Ik wil jullie nog even een paar foto's laten zien van Hongarije :P

De bedoeling was om daar op een school een uitwisseling op te zetten, zodat ze ook eens bij ons in NL komen. We overnachtten bij een gezin in een klein dorpje Sajokaza, waar 3km verderop het zigeuner gedeelte was. Wij waren gelukkig nog in het iets minder arme gedeelte. Daar zijn we ook nog geweest. Onze huisgenoten waren heel aardig en 's avonds gingen we met zen allen aan een pilsje.

In Passau hebben we op de heenreis en terugreis overnacht in een Hotel, waar 's avonds ook een bierfeest was. Daar zijn we natuurlijk heen geweest. :P Zelfs met de leraren erbij mochten we een 'pilsje'. :P Oké, de foto's.

Foto0562.jpg

Onderweg naar Hongarije

Foto0575.jpg

In Passau, daar hebben we overnacht + dit:

Foto0579.jpg

Bier! :proost:

Foto0597.jpg

Hier sliepen we in Hongarije

Foto0599.jpg

Ik met een lief hondje die elke ochtend langs kwam :P

Foto0595.jpg

Het plaatsje Sajokaza

Foto0609.jpg

Foto0608.jpg

Deze 2 pics is het arme gedeelte van Sajokaza, hier wonen de zigeuners, en dat kun je duidelijk zien. :P

Maargoed het was toch een aparte reis, die ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Je ziet gewoon hoe anderen leven in een heel andere cultuur. Verschilt heel erg tegenover nederland.

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's trouwens, ze zijn gemaakt met me mob (Samsung Star).

Gr. headsh0t

erg mooie foto's hoor! Zou er zelf nu erg graag heen willen, (voor school dan, vakantie is ergens anders denk leuker)  maar een vraagje? praten hun daar gewoon engels ofwat, Teminste je zal toch moeten communiceren  ;D

Marciej123

De meeste Hongaren kunnen ook wel Duits of Engels. Alleen de zigeuners spraken alleen Hongaars. :P

Een oude zigeuner bood 2 leraren en mij een wijntje aan, dus dat gingen we drinken en zeiden we egészségedre! Dat snapte hij wel. :P

VorigePage 439 of 2.047Volgende