Café de Download
Citaat van Duken op 13 mei 2010, 21:44Huis verkoopt? Ga je je huisje verkopen? Nieuw stekkie met het meisie dus? Ook een gezins woning?
Huis verkoopt? Ga je je huisje verkopen? Nieuw stekkie met het meisie dus? Ook een gezins woning?
Citaat van Erwin. op 14 mei 2010, 06:13Ja we willen toch graag iets groter gaan wonen met een tuintje enz, komt nog geen gezinsuitbreiding aan maar je moet overal op voorbereid zijn
Het appartement waar we nu wonen wordt gewoon te klein maar ja inmiddels staat het huis al 1,5 jaar te koop :S
Vandaag dar we het hele huis in een neutrale kleur gaan schilderen en we hadden alles al vrbouwen behalve de keuken dus gaan we nog een nieuwe keuken plaatsen in de hoop dat het nu wel beter verkoopt
Ja we willen toch graag iets groter gaan wonen met een tuintje enz, komt nog geen gezinsuitbreiding aan maar je moet overal op voorbereid zijn
Het appartement waar we nu wonen wordt gewoon te klein maar ja inmiddels staat het huis al 1,5 jaar te koop :S
Vandaag dar we het hele huis in een neutrale kleur gaan schilderen en we hadden alles al vrbouwen behalve de keuken dus gaan we nog een nieuwe keuken plaatsen in de hoop dat het nu wel beter verkoopt
Citaat van Duken op 14 mei 2010, 18:281,5 jaar al te koop. Ai dat is vervelend. Maar veelal alles neutral trekt de kijkers meer (zo heb ik gehoord van de bekende (ver)koop een huis programma's op de TV
Ik denk ook dat als wij ons huis moeten verkopen alles veranderd moet worden... maar ja.
Dus nu lekker aan t klussen? Het is voor een goed doel ennu zodra je in een huisje zit met een tuin dan gaat het kriebelen bij de dames
1,5 jaar al te koop. Ai dat is vervelend. Maar veelal alles neutral trekt de kijkers meer (zo heb ik gehoord van de bekende (ver)koop een huis programma's op de TV
Ik denk ook dat als wij ons huis moeten verkopen alles veranderd moet worden... maar ja.
Dus nu lekker aan t klussen? Het is voor een goed doel ennu zodra je in een huisje zit met een tuin dan gaat het kriebelen bij de dames
Citaat van Erwin. op 14 mei 2010, 20:00nou ik hoop dat ik mag kriebelen bij de dame duken anders ook geen baby
Maar neutraal verkoop nou eenmaal beter, maar ach mensen schilderen het gelijk weer over als ze het kopen.
Wil wel in bergen blijven stefjuh of in de regio hoogerheide wouw halsteren ofsow
nou ik hoop dat ik mag kriebelen bij de dame duken anders ook geen baby
Maar neutraal verkoop nou eenmaal beter, maar ach mensen schilderen het gelijk weer over als ze het kopen.
Wil wel in bergen blijven stefjuh of in de regio hoogerheide wouw halsteren ofsow
Citaat van Marciej123 op 14 mei 2010, 21:42Kom net terug van de kermis, of dan heb je ruzie met een groep van 12 man ofzo, en dan ben je met zn 3e
wij er vol oplos beuken in de botsautos, Kei grappig
Allemaal schelden tegen elkaar enzo,
Maar 1 keer de politie tegen gekomen, In plaats van gisteren 3 keer :duivel: :police:
haha!
Dus doe maar een lekker rockstar energy, die gaat er wel goed in barman!
Kom net terug van de kermis, of dan heb je ruzie met een groep van 12 man ofzo, en dan ben je met zn 3e wij er vol oplos beuken in de botsautos, Kei grappig
Allemaal schelden tegen elkaar enzo,
Maar 1 keer de politie tegen gekomen, In plaats van gisteren 3 keer :duivel: :police:
haha!
Dus doe maar een lekker rockstar energy, die gaat er wel goed in barman!
Citaat van William op 14 mei 2010, 22:52Botsen in de botsauto's is wel een leuk alternatief op elkaar neersteken of op het gezicht slaan
Botsen in de botsauto's is wel een leuk alternatief op elkaar neersteken of op het gezicht slaan
Citaat van Pctje op 15 mei 2010, 07:30Hoi Hoi Hoi Hoi ;D
Eindelijk zover!! Fantasy Island
House, Hardstyl, techno & Hardcore. Allemaal bij elkaar
En vandaag ga ik drheen. Anders was ik ook niet zo ziekelijk vroeg mn bed uit :s
Kheb wel facking veel energie nu
Tot morgen ergens
:peace:
Hoi Hoi Hoi Hoi ;D
Eindelijk zover!! Fantasy Island
House, Hardstyl, techno & Hardcore. Allemaal bij elkaar
En vandaag ga ik drheen. Anders was ik ook niet zo ziekelijk vroeg mn bed uit :s
Kheb wel facking veel energie nu
Tot morgen ergens
:peace:
Citaat van Pctje op 15 mei 2010, 08:39Jup van 11:00 - 23:00
Je hebt die tijd vaak voor een feest,
of 22:00 - 07:00
Nu de trein pakken. Moet nog 1.5 rijden blegh x3
Jup van 11:00 - 23:00
Je hebt die tijd vaak voor een feest,
of 22:00 - 07:00
Nu de trein pakken. Moet nog 1.5 rijden blegh x3