wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 437 of 2.047Volgende

vandaag erachter gekomen dat ik dinsdag op de tv ben geweest :P  met blik op de weg.

en nee ik ben niet aangehouden maar was kort te zien bij een rit voor motoren :)

das nou al de 3e keer dat ik op tv ben geweest. mss wordt ik wel beroemd haha :P

staat t ergens online?

wil t wel is zien:P

Dan moeten we dinsdag maar ff tv kijken met z'n allen;p

Dinsdag is trouwens een mooie dag, want dinsdag ga ik m'n macbook pro ophalen(hoop ik).

VXL.

Nice, je Macbook ophalen :)

Is het irritanter met downloaden ofzo? Of zijn al die programma's een beetje hetzelfde als met windows?

Weet niet, dat moet ik dan dinsdag maar even ondervinden.

Ik zou hem eerst morgen ophalen, maar aangezien ik van morgen ochtend 8 uur tot zondag weg ben gaat dat niet door.

VXL.

staat t ergens online?

wil t wel is zien:P

http://player.omroep.nl/?aflID=10937873

zoveel zie je niet hoor, alleen de achterkant :P  bij 20:00 ongeveer. en t duurt maar een paar seconden. ben die jongen met zwarte jas en rode pet.

Toen die rit was had ik ze ook wel zien filmen maar ook niet meer aan de uitzending gedacht natuurlijk :P

Ja, hij heette eerst nijode99. Toen deed ie nickchange naar Nigel. En toen Latinboy. Allemaal dezelfde nutteloze antwoorden.

Je zou van die 99 ook af kunnen leiden dat hij uit 1999 is en een jaar of 11 is.

gr stefjuh

Nope, stefjuh. Het was nijode999 en dit stond voor Nigel Joey Demi 999. De 999 was gewoon een willekeurig genomen getal. ;)

Hoe weet jij dat nou weer?

is al eens in een ander topic voorbij gekomen ;)

Zo vandaag weer even de huiskamer verbouwd en geschilderd over 2 weken komt de nieuwe keuken binnen die ff snel plaatsen en dan maar hopen dat het huis wel snel verkoopt :)

VorigePage 437 of 2.047Volgende