Café de Download
Citaat van Tom op 16 mei 2010, 10:13Heheh, ja, ik ken het idee een beetje.
'k Was zelf drie jaar terug in Roemenië met een uitwisseling en een groot deel van het verhaal wat je net vertelt maak je daar ook mee. Wel in de vorm van een "oma met een kaastaart" ipv een "zigeuner met een wijntje" en vergelijkbare verschillen, maar goed.
Ons is echter wel nadrukkelijk verteld om de honden daar niet aan te raken of zelfs aan te kijken, want die beesten schijnen in nogal hardhandige roedels te leven en zeker 's avonds niet bang te zijn om mensen aan te vallen. Was dat bij jou niet zo?
Heheh, ja, ik ken het idee een beetje. 'k Was zelf drie jaar terug in Roemenië met een uitwisseling en een groot deel van het verhaal wat je net vertelt maak je daar ook mee. Wel in de vorm van een "oma met een kaastaart" ipv een "zigeuner met een wijntje" en vergelijkbare verschillen, maar goed.
Ons is echter wel nadrukkelijk verteld om de honden daar niet aan te raken of zelfs aan te kijken, want die beesten schijnen in nogal hardhandige roedels te leven en zeker 's avonds niet bang te zijn om mensen aan te vallen. Was dat bij jou niet zo?
Citaat van William op 16 mei 2010, 10:17Nee, die hond kwam zelfs met z'n hoofdje buigend naar mij toe (teken dat hij het eng vind). En hij vond het leuk om te worden geaaid. Niks mis mee hoor volgens mij.
Nee, die hond kwam zelfs met z'n hoofdje buigend naar mij toe (teken dat hij het eng vind). En hij vond het leuk om te worden geaaid. Niks mis mee hoor volgens mij.
Citaat van Wous op 16 mei 2010, 10:20ben je zo zon hondje aan het aaien, denk je dat ie heel aardig is bijt hij je vinger eraf
*nog 2 posts Headsh0t
ben je zo zon hondje aan het aaien, denk je dat ie heel aardig is bijt hij je vinger eraf
*nog 2 posts Headsh0t
Citaat van Pctje op 16 mei 2010, 10:22Zo ik ben weer terug
Ik heb wel ontzettende spierpijn nu haha.
Maar twas prima te doen.
Een aantal dingen waren wat slecht. Maarja tis ook niet een sper duur feestje. Dusja dan vind je dat ook niet zo erg..
En ik heb genoten. Das het belangrijkste!
En ook nog chickies gezien
Altijd mooi
Zo ik ben weer terug
Ik heb wel ontzettende spierpijn nu haha.
Maar twas prima te doen.
Een aantal dingen waren wat slecht. Maarja tis ook niet een sper duur feestje. Dusja dan vind je dat ook niet zo erg..
En ik heb genoten. Das het belangrijkste!
En ook nog chickies gezien Altijd mooi
Citaat van Wous op 16 mei 2010, 11:33nog ff een mededeling van mij:
Deze hele week ben ik er niet want ik ben naar frankrijk van 17 t/m 21 mei :zwaai:
nog ff een mededeling van mij:
Deze hele week ben ik er niet want ik ben naar frankrijk van 17 t/m 21 mei :zwaai:
Citaat van Duken op 16 mei 2010, 12:11Geniet ervan Wous. Ik denk ook dat meer leden de aankomende weken op vakantie gaan! Lekker naar de zon! :love:
@ headsh0t, je foto sessie ziet er leuk uit man! Je hebt er van genoten zo te zien/
Geniet ervan Wous. Ik denk ook dat meer leden de aankomende weken op vakantie gaan! Lekker naar de zon! :love:
@ headsh0t, je foto sessie ziet er leuk uit man! Je hebt er van genoten zo te zien/