Café de Download
Citaat van Duken op 29 april 2010, 18:04Weoi! Ik hoor net op RTL nieuws:
Heel Nederland stemt op de PiratenPartij..
Het stuk komt straks! Even RTL4 opzetten allemaal!!!
Weoi! Ik hoor net op RTL nieuws:
Heel Nederland stemt op de PiratenPartij..
Het stuk komt straks! Even RTL4 opzetten allemaal!!!
Citaat van Duken op 29 april 2010, 18:10Nou... dat was ook niks :s In de intro kwam de partij nog meer naar voren als in het filmpje
edit: hier bij wat info over de partij:
Piratenpartij
Van de nieuwe partijen heeft de piratenpartij tot nu toe het meest van zich doen laten spreken. De piratenpartij strijdt vooral voor het omvormen van het merkenrecht, patentrecht en auteursrecht. En daarmee samenhangend wil de piratenpartij werk maken van de privacy van burgers, die volgens hen in de huidige informatiesamenleving steeds meer onder druk komt te staan. Lees meer op de website van de Piratenpartij
Nou... dat was ook niks :s In de intro kwam de partij nog meer naar voren als in het filmpje
edit: hier bij wat info over de partij:
Piratenpartij
Van de nieuwe partijen heeft de piratenpartij tot nu toe het meest van zich doen laten spreken. De piratenpartij strijdt vooral voor het omvormen van het merkenrecht, patentrecht en auteursrecht. En daarmee samenhangend wil de piratenpartij werk maken van de privacy van burgers, die volgens hen in de huidige informatiesamenleving steeds meer onder druk komt te staan. Lees meer op de website van de Piratenpartij
Citaat van Erwin. op 29 april 2010, 18:12haha ja dat is wel vaker was nu meer over spirituele partij heel nederland ofsow, lekker belangrijk dat je met ezels kan praten
haha ja dat is wel vaker was nu meer over spirituele partij heel nederland ofsow, lekker belangrijk dat je met ezels kan praten
Citaat van Duken op 29 april 2010, 18:26Precies.
"En op welke partij heb jij gestemd?"
Op de partij die met Ezels praat!
Wat ben je dan een ezel....
Precies.
"En op welke partij heb jij gestemd?"
Op de partij die met Ezels praat!
Wat ben je dan een ezel....
Citaat van William op 29 april 2010, 18:41Kutkut, me laptop is kapot. Was aan het gamen, en ineens slaat hij af en komt er een beetje rook uit. Moet hij opgestuurd worden naar Acer.. Dus duurt nog even voordat ik hem weer heb, geluk dat ik die van me vader ook mag gebruiken nu
Kutkut, me laptop is kapot. Was aan het gamen, en ineens slaat hij af en komt er een beetje rook uit. Moet hij opgestuurd worden naar Acer.. Dus duurt nog even voordat ik hem weer heb, geluk dat ik die van me vader ook mag gebruiken nu
Citaat van Duken op 29 april 2010, 18:51Rook... dan dat zal wel even duren dan. Gelukkig kan je duken nog bezoeken
Wat had je anders moeten doen? :
Rook... dan dat zal wel even duren dan. Gelukkig kan je duken nog bezoeken Wat had je anders moeten doen? :