Café de Download
Citaat van William op 29 april 2010, 19:46Dan kan je net zo goed slapen, je dag wordt toch niet goed als je DukeN niet kan bezoeken.
Ik verveel me.
Dan kan je net zo goed slapen, je dag wordt toch niet goed als je DukeN niet kan bezoeken.
Ik verveel me.
Citaat van Erwin. op 29 april 2010, 20:07ik had van de week een klant in de winkel staan met een half weggesmolte netbook, kwam vragen of het nog garantie was en of we PO konden maken voor de verzekering :S
Had schijnbaar brand gehad thuis.
ik had van de week een klant in de winkel staan met een half weggesmolte netbook, kwam vragen of het nog garantie was en of we PO konden maken voor de verzekering :S
Had schijnbaar brand gehad thuis.
Citaat van Zombymario op 29 april 2010, 21:18Morge Koninginnedag, gaat iemand nog op de markt staan om ze zooi te verkopen? Ikke ga zelf ff kijken of er wel een leuk goedkoop xbox spelletje te kopen is (moet wel opletten dat er geen krassen opzitten).
Morge Koninginnedag, gaat iemand nog op de markt staan om ze zooi te verkopen? Ikke ga zelf ff kijken of er wel een leuk goedkoop xbox spelletje te kopen is (moet wel opletten dat er geen krassen opzitten).
Citaat van William op 29 april 2010, 21:20Ja ik ga op de markt staan hier in het kleine dorpje.
Heb nog genoeg oude rotzooi zoals PC spellen, DVD's en ander spul.
Brengt misschien nog wat op.
Ja ik ga op de markt staan hier in het kleine dorpje.
Heb nog genoeg oude rotzooi zoals PC spellen, DVD's en ander spul. Brengt misschien nog wat op.
Citaat van William op 30 april 2010, 11:45Okee, jaja is wel balen. gelukkig kan ik inderdaad nog op Duken gaan!
Aan koninginnedag niet veel gedaan, net even op tv gekeken maar dat was het dan ook.
Okee, jaja is wel balen. gelukkig kan ik inderdaad nog op Duken gaan! Aan koninginnedag niet veel gedaan, net even op tv gekeken maar dat was het dan ook.
Citaat van Marciej123 op 30 april 2010, 22:02ff snel vraagje. mag wel in het cafe.
er is zo;n nummer. iedereen hakken. met als zinnetje wat ik nog weet. iets van wonder for dreamtime hit me in the best ofzo. met zo'n hoog stemmetje.
thanks!
btw vandaag efteling was SUPERVET!!!
ff snel vraagje. mag wel in het cafe.
er is zo;n nummer. iedereen hakken. met als zinnetje wat ik nog weet. iets van wonder for dreamtime hit me in the best ofzo. met zo'n hoog stemmetje.
thanks!
btw vandaag efteling was SUPERVET!!!
Citaat van William op 30 april 2010, 23:36Iedereen hakken ja? hoe moet ik me dat voorstellen:P?
Maar ik denk dat je dit nummer bedoelt.
Maar hoe was Koninginnedag mensen? Hier in Eindhoven was het feestje goed geslaagd, op een gegeven moment werd wel gealarmeerd dat je de stad beter niet in kon gaan vanwege de drukte en rellen met hooligans. Alleen wel lastig om de stad uit te komen als de bussen en treinen maar half rijden.
Iedereen hakken ja? hoe moet ik me dat voorstellen:P?
Maar ik denk dat je dit nummer bedoelt.
Maar hoe was Koninginnedag mensen? Hier in Eindhoven was het feestje goed geslaagd, op een gegeven moment werd wel gealarmeerd dat je de stad beter niet in kon gaan vanwege de drukte en rellen met hooligans. Alleen wel lastig om de stad uit te komen als de bussen en treinen maar half rijden.
Citaat van Erwin. op 1 mei 2010, 07:47yup die zal hij bedoelen, vorig jaar naar the ultimate 90's geweest dat was zo vettt! Alleen maar zulke muziek
yup die zal hij bedoelen, vorig jaar naar the ultimate 90's geweest dat was zo vettt! Alleen maar zulke muziek
Citaat van Marciej123 op 1 mei 2010, 09:34Thanks die bedoelde ik!
vanavond is er bij ons in de buurt een feesttent met Wolter Kroes, One two trio en de Dikdakkers. Hollandse avond dus O0
http://www.oranjevereniginggameren-nieuwaal.nl staat hele programma + foto's van vorig jaar nog
Thanks die bedoelde ik!
vanavond is er bij ons in de buurt een feesttent met Wolter Kroes, One two trio en de Dikdakkers. Hollandse avond dus O0
http://www.oranjevereniginggameren-nieuwaal.nl staat hele programma + foto's van vorig jaar nog
Citaat van William op 1 mei 2010, 10:29Hier een berichtje vanuit Ameland op de laptop op de duinen
T is hier lekker weer en het is heel gezellig op de camping
(zit normaal bij kennisen op het eiland maar nu even op de camping waar m'n oom en tante zitten)
Zit lekker op de laptop met muziek aan en een blikje energy
Maargoed verder heb ik weinig te melden.
Houdoe!
Hier een berichtje vanuit Ameland op de laptop op de duinen
T is hier lekker weer en het is heel gezellig op de camping (zit normaal bij kennisen op het eiland maar nu even op de camping waar m'n oom en tante zitten)
Zit lekker op de laptop met muziek aan en een blikje energy
Maargoed verder heb ik weinig te melden.
Houdoe!