Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 28 april 2010, 12:46ja elke dag laat ik dat vol trots weten
dus hierbij, ook morgen ben ik vrijjj!
maar maandag zal ik weer aan het werk moeten.
ja elke dag laat ik dat vol trots weten dus hierbij, ook morgen ben ik vrijjj!
maar maandag zal ik weer aan het werk moeten.
Citaat van Tom op 28 april 2010, 13:03Heheh, ik ben deze twee weken vrij.
Naja, ben gewoon bezig voor klanten dus echt vakantie kun je het niet noemen. Ik wil zo wel even naar buiten, ben vandaag al de hele dag bezig.
Heheh, ik ben deze twee weken vrij. Naja, ben gewoon bezig voor klanten dus echt vakantie kun je het niet noemen. Ik wil zo wel even naar buiten, ben vandaag al de hele dag bezig.
Citaat van Robin op 28 april 2010, 14:27VAKANTIE!
Bier, uitgaan, lang uitslapen, xboxen, en nog meer bier zijn binnen handbereik. Tevens m'n powersuplements binnegekregen voor sporten, haha nee geen annabolen gewoon extra eiwitten voor spierhierstel en aanmaak
VAKANTIE!
Bier, uitgaan, lang uitslapen, xboxen, en nog meer bier zijn binnen handbereik. Tevens m'n powersuplements binnegekregen voor sporten, haha nee geen annabolen gewoon extra eiwitten voor spierhierstel en aanmaak
Citaat van Farid. op 28 april 2010, 15:37Gefeliciteerd met je vakantie. Ik moet nog tot morgen, dan 1 week vrij dan 2 of 3 dagen school en dan weer vrij :-[ Echt raar geregeld hier...
Mag zo weer naar buiten om training te geven op het voetbalveld. Heeft iemand leuke/leerzame oefeningen voor D pupillen (10t/m 13)
Gefeliciteerd met je vakantie. Ik moet nog tot morgen, dan 1 week vrij dan 2 of 3 dagen school en dan weer vrij :-[ Echt raar geregeld hier...
Mag zo weer naar buiten om training te geven op het voetbalveld. Heeft iemand leuke/leerzame oefeningen voor D pupillen (10t/m 13)
Citaat van Robin op 28 april 2010, 15:42Heb wel verschillende leuke.
Maar echt kut uitleggen via text
Edit: op FTD staan boeken met oeffeningen voor DCB teams.
Heb wel verschillende leuke.
Maar echt kut uitleggen via text
Edit: op FTD staan boeken met oeffeningen voor DCB teams.
Citaat van Duken op 28 april 2010, 19:09Jullie gaan toch niet zeggen dat je vakantie hebt he? Jullie hebben nu allemaal 2 weken vakantie en ik moet maandag zwaar aan de bak?!!!
Hehe, geniet ervan allemaal! Jullie hebben het verdient!
Jullie gaan toch niet zeggen dat je vakantie hebt he? Jullie hebben nu allemaal 2 weken vakantie en ik moet maandag zwaar aan de bak?!!!
Hehe, geniet ervan allemaal! Jullie hebben het verdient!
Citaat van William op 28 april 2010, 19:58Haha, ja wij (de meesten denk ik?) hebben nu vakantie. Maar jij had toch al een weekje (of 2) vakantie? Don't worry, be happy.
De zomervakantie komt er ook bijna weer aan.
Voor de mensen die ff willen lachen: Droge acties.3gp
(Zelf geupload
)
Haha, ja wij (de meesten denk ik?) hebben nu vakantie. Maar jij had toch al een weekje (of 2) vakantie? Don't worry, be happy. De zomervakantie komt er ook bijna weer aan.
Voor de mensen die ff willen lachen: Droge acties.3gp
(Zelf geupload )
Citaat van William op 28 april 2010, 21:25Godverdomme, die k*t scheids keurt de goal van Bojan af.... En Inter speelde echt triest, 60 passes ofzo tegenover 500+ van Barcelona.
Godverdomme, die k*t scheids keurt de goal van Bojan af.... En Inter speelde echt triest, 60 passes ofzo tegenover 500+ van Barcelona.