do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 426 of 2.047Volgende

Ik zit nu op dakterras te zonnen met laptoppie op schoot  :cool2:

ja elke dag laat ik dat vol trots weten :P dus hierbij, ook morgen ben ik vrijjj!

maar maandag zal ik weer aan het werk moeten. :(

Heheh, ik ben deze twee weken vrij. :) Naja, ben gewoon bezig voor klanten dus echt vakantie kun je het niet noemen. Ik wil zo wel even naar buiten, ben vandaag al de hele dag bezig.

VAKANTIE!

Bier, uitgaan, lang uitslapen, xboxen, en nog meer bier zijn binnen handbereik. Tevens m'n powersuplements binnegekregen voor sporten, haha nee geen annabolen gewoon extra eiwitten voor spierhierstel en aanmaak :)

Gefeliciteerd met je vakantie. Ik moet nog tot morgen, dan 1 week vrij dan 2 of 3 dagen school en dan weer vrij :-[ Echt raar geregeld hier...

Mag zo weer naar buiten om training te geven op het voetbalveld. Heeft iemand leuke/leerzame oefeningen voor D pupillen (10t/m 13)

Heb wel verschillende leuke.

Maar echt kut uitleggen via text :P

Edit: op FTD staan boeken met oeffeningen voor DCB teams.

Jullie gaan toch niet zeggen dat je vakantie hebt he? Jullie hebben nu allemaal 2 weken vakantie en ik moet maandag zwaar aan de bak?!!!

Hehe, geniet ervan allemaal! Jullie hebben het verdient!

Haha, ja wij (de meesten denk ik?) hebben nu vakantie. Maar jij had toch al een weekje (of 2) vakantie? Don't worry, be happy. :) De zomervakantie komt er ook bijna weer aan. :D

Voor de mensen die ff willen lachen: Droge acties.3gp

(Zelf geupload :P)

Godverdomme, die k*t scheids keurt de goal van Bojan af....  En Inter speelde echt triest, 60 passes ofzo tegenover 500+ van Barcelona.

Passes? Doelpunten moet je maken om te winnen!

VorigePage 426 of 2.047Volgende