Café de Download
Citaat van Pctje op 26 april 2010, 20:19Zo weer terug uit Brugge.
In de bierhemel (L)
Zoveel bier gehad omgomg
Heeeeerlijk kwil weer terug :'(
Zo weer terug uit Brugge.
In de bierhemel (L)
Zoveel bier gehad omgomg
Citaat van Marciej123 op 26 april 2010, 20:55Zo weer terug uit Brugge.
In de bierhemel (L)
Zoveel bier gehad omgomg
NICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
8)
Doe mij maar een cola'tje. barman DukeN haha.
ik schei er mee uit voor vanavond.
Weltrusten iedereen.
Houdoe!
marciej123
Zo weer terug uit Brugge.
In de bierhemel (L)
Zoveel bier gehad omgomg
NICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 8)
Doe mij maar een cola'tje. barman DukeN haha.
ik schei er mee uit voor vanavond.
Weltrusten iedereen.
Houdoe!
marciej123
Citaat van William op 26 april 2010, 21:15Trusten Marciej, ik ga er zo ook maar mee stoppen. Genoeg geweest voor vandaag, en morgen weer school..
Trusten Marciej, ik ga er zo ook maar mee stoppen. Genoeg geweest voor vandaag, en morgen weer school..
Citaat van Duken op 27 april 2010, 18:48Rustig op het forum.. ach ja zonnetje schijnt... lucht is blauw... teletubbies kom.... wacht ik dwaal af.
maar ja, ik denk ook dat men savond weer lekker in de tuin gaat zitten idpv een filmpje downloaden.
Rustig op het forum.. ach ja zonnetje schijnt... lucht is blauw... teletubbies kom.... wacht ik dwaal af.
maar ja, ik denk ook dat men savond weer lekker in de tuin gaat zitten idpv een filmpje downloaden.
Citaat van Erwin. op 27 april 2010, 20:06hmm nou tis hier toch nog wel redelijk snel donker helaas en moest sporten vanaaf ben bekaf lekker vroeg naar bedje denk ik
hmm nou tis hier toch nog wel redelijk snel donker helaas en moest sporten vanaaf ben bekaf lekker vroeg naar bedje denk ik
Citaat van Marciej123 op 27 april 2010, 21:08Verkoop je nog iets te snacken DukeN? Heb echt zin in iets te eten!
Verkoop je nog iets te snacken DukeN? Heb echt zin in iets te eten!
Citaat van DukeNPDA op 28 april 2010, 08:23jummie vandaag ook nog vrij! lekker naar Artis met de kleine en genieten van de zon!
het zonnetje voelt heerlijk! dus voor iedereen die binnen zit, kijk even naar buiten en pak zo een zonnestraal
jummie vandaag ook nog vrij! lekker naar Artis met de kleine en genieten van de zon!
het zonnetje voelt heerlijk! dus voor iedereen die binnen zit, kijk even naar buiten en pak zo een zonnestraal
Citaat van svenholtman op 28 april 2010, 08:51wat voor leven heb jij dan
hele dagen vakantiedagen opnemen.
goede instelling. geniet van te leven.
zelf geniet ik momenteel wat minder want ben een bedrijfsanalyse aan het maken. Niet heel vervelend werk, maar wil eigenlijk ook in het zonnetje zitten
wat voor leven heb jij dan hele dagen vakantiedagen opnemen.
goede instelling. geniet van te leven.
zelf geniet ik momenteel wat minder want ben een bedrijfsanalyse aan het maken. Niet heel vervelend werk, maar wil eigenlijk ook in het zonnetje zitten
Citaat van Eagles op 28 april 2010, 10:49jummie vandaag ook nog vrij! lekker naar Artis met de kleine en genieten van de zon!
ga je nu iedere dag vertellen dat JIJ WEL vrij hebt ? :duivel:
jummie vandaag ook nog vrij! lekker naar Artis met de kleine en genieten van de zon!
ga je nu iedere dag vertellen dat JIJ WEL vrij hebt ? :duivel: